ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تا کنون 26 میلیون واحد گلکسی S7 و S7 اج را در دنیا به فروش رسانده است

همانطور که دقایقی پیش در خبرها خواندید، سامسونگ پیش بینی کرده که در سه ماهه دوم سال جاری به بیشترین میزان سود خود طی دو سال گذشته خواهد رسید. اما سامسونگ پس از اعلام این خبر حالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

همانطور که دقایقی پیش در خبرها خواندید، سامسونگ پیش بینی کرده که در سه ماهه دوم سال جاری به بیشترین میزان سود خود طی دو سال گذشته خواهد رسید. اما سامسونگ پس از اعلام این خبر حالا جزئیات بیشتری از آن را در اختیار رسانه ها و مردم قرار داده است.

کمپانی کره ای از ماه مارس، زمان عرضه جدیدترین پرچمدارانش گلکسی S7 و S7 اج در بازار تا کنون موفق شده تا 26 میلیون واحد از این دو دستگاه را در سراسر دنیا به فروش برساند. به لطف فروش فوق العاده این دو گجت پرچمدار، سامسونگ پیش بینی کرده که میزان سود خالص دریافتی کمپانی در سه ماهه دوم سال جاری به رقم قابل توجه 7 میلیارد دلار برسد.

مطابق این آمار، سه ماهه دوم سال 2016 را می توانیم بهترین دوره فروش سامسونگ طی دو سال گذشته بدانیم. پیش بینی شده که طی این دوره احتمالا فروش کلی محصولات کمپانی به رقم 43.2 میلیارد دلار خواهد رسید.

با اینکه آمار و ارقام منتشر شده مربوط به فروش کلی کمپانی هستند، اما بخش موبایل سامسونگ به تنهایی مسبب تأمین %49 از کل سودی است که کمپانی در سه ماهه دوم 2016 بدست آورده. این بدان معناست که بخش موبایل سامسونگ از ماه آوریل تا ژوئن چیزی بالغ بر 3.5 میلیارد دلار برای کمپانی سود خالص به ارمغان آورده است.

اما با وجود فروش استثنایی گجت های گلکسی S7 و S7 اج، این دو احتمالا نتوانند به رکورد فوق العاده فروش گلکسی S4 در بازه زمانی یک ساله برسند. در بازه آوریل 2013 تا آوریل 2014 حدودا 70 میلیون دستگاه گلکسی S4 سامسونگ در سراسر دنیا به فروش رسید که بعید به نظر می رسد پرچمداران فعلی کمپانی کره ای بتوانند به چنین رکوردی دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid
    Hamid | ۱۷ تیر ۱۳۹۵

    زمان گلکسی اس ۴ بازار گوشی های هوشمهد تازه داشت گرم‌ می شد به همون دلیل فروش زیاد بود.برند های چینی هم اون موقع حضور نداشتند

مطالب پیشنهادی