ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون سومین فروشگاه فیزیکی کتاب خود را در شهر نیویورک تاسیس می کند

بنابر گزارش جدید نیویورک پست، کمپانی آمازون احتمالاً یک فروشگاه و کافه در ناحیه منهتن شهر نیویورک و در مجتمع تجارتی Hudson Yards تاسیس خواهد کرد. این مسئله هنوز به صورت قطعی تایید نشده اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بنابر گزارش جدید نیویورک پست، کمپانی آمازون احتمالاً یک فروشگاه و کافه در ناحیه منهتن شهر نیویورک و در مجتمع تجارتی Hudson Yards تاسیس خواهد کرد. این مسئله هنوز به صورت قطعی تایید نشده اما نیویورک پست می گوید که آمازون تصمیمی جدی در این زمینه اتخاذ کرده است. اگر آمازون فروشگاه کتابی در این شهر باز کند، نیویورک بعد از سیاتل و سن دیگو، سومین شهری خواهد بود که میزبان این کمپانی عظیم خرده فروشی می شود.

شاید عجیب باشد که بزرگترین فروشگاه آنلاین کتاب، قصد دارد فروشگاهی فیزیکی و مشابه همان مشاغلی تاسیس کند که خود آن ها را از کار بیکار کرده است. با این حال، آمازون می خواهد با برقراری ارتباط فیزیکی با مشتریانش، نه تنها به فروش کتاب پرداخته و بلکه میزان فروش دیوایس های Kindle خود را نیز افزایش دهد.

این حرکت آمازون دقیقاً فلسفه کمپانی هایی نظیر اپل و دیگر فعالان حوزه تکنولوژی را دنبال می کند که با روی آوردن به سبک تجارتی «خشت و ملات»، نه تنها محصولات خود را به فروش می رسانند بلکه از این مسئله به عنوان ابزاری تبلیغاتی نیز استفاده می نمایند. آمازون هم اکوسیستم رو به رشدی از سخت افزارهای مختلف، مانند کتابخوان های Kindle و اسپیکر Echo در اختیار دارد که فروش آنها نیز با قرار گرفتن در فروشگاهی فیزیکی می تواند افزایش یابد.

ناگفته نماند طی جلسه ای با سهام داران در ماه مه گذشته، جف بزوس، مدیر عامل آمازون گفت که کمپانی به تلاش خود برای گسترش فروشگاه های فیزیکی کتاب ادامه خواهد داد، هرچند که تعداد معینی برای این فروشگاه مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی