ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ URL Manager؛ کوتاه کننده لینک های طولانی با قابلیت ساخت QR Code

لینک های طویل دردسر آفرینند؛ با جای زیادی که اشغال می کنند،‌ امکان به کارگیری آنها در فضاهای محدودی مثل برگه های کاری اکسل یا بنرهای تبلیغاتی وجود ندارد و ضمنا به خاطر همین ابعاد بزرگ، می توانند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

لینک های طویل دردسر آفرینند؛ با جای زیادی که اشغال می کنند،‌ امکان به کارگیری آنها در فضاهای محدودی مثل برگه های کاری اکسل یا بنرهای تبلیغاتی وجود ندارد و ضمنا به خاطر همین ابعاد بزرگ، می توانند نظم و زیبایی هر محیطی که در آن به اشتراک گذاشته می شوند را به هم بریزند.

این لینک ها را بهتر است که کوتاه کنید، و برای این کار به سرویس های کوتاه کننده لینک احتیاج دارید. اپ URL Manager هر آنچه برای کوتاه کردن لینک می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد؛ از دسترسی به چندین سرویس کوتاه کننده لینک گرفته تا امکانات اضافه ای مثل ساخت QR Code و مشاهده آمار و ارقام بازدید از هر لینک.

unnamed (2)

کار با اپلیکیشن بسیار ساده است. هر لینک بلندی که در مرورگر یا هر اپ دیگری که ببینید، کافیست آن را در کلیپ بورد کپی کرده تا بتوانید آن را وارد URL Manager کنید. حالا می توانید از بین سرویس های مختلف کوتاه کننده لینک (goo.gl، bit.ly، tinyurl و ...) یکی را برگزینید تا لینک کوتاه شما توسط اپلیکیشن ایجاد شود.

البته راه ساده تری هم هست. هنگام مرور هر لینک در مرورگر، می توانید گزینه Share و سپس URL Manager را انتخاب کنید تا سریع تر قادر به ساخت لینک کوتاه بوده و نیازی به باز کردن اپ و Paste کردن لینک های بلند به طور دستی نداشته باشید.

unnamed (1)

URL Manager می تواند از لینک های کوتاه QR Code هم بسازد، و نکته بسیار خوب اینجاست که قادرید ابعاد و رنگ آنها را به دلخواه خودتان شخصی سازی کنید. تمامی لینک های کوتاه شده در حافظه اپ ذخیره می شوند، و اگر تمایل داشته باشید می توانید آمار و ارقام بازدید هر کدام را در نمودارهایی بسیار زیبا ببینید.

و بهترین نکته اینکه URL Manager برای استفاده کاملا رایگان است. هر چند که برای دسترسی به قابلیت های پیشرفته ای مثل تعیین و شخصی سازی ساختار لینک های کوتاه (مثلا اینکه فقط متشکل از عدد باشند) لازم است که اپ را با پرداخت هزینه ای اندک به نسخه کامل ارتقا دهید. البته اگر استفاده شما از URL Manager در حد معمولی است، نسخه رایگان به خوبی پاسخ احتیاجات شما را می دهد.

URL Manager را می توانید همین حالا از گوگل پلی دانلود کنید.

URL Manager

URL Manager

سازنده: Kizito Nwose قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shimaaarajabbi
    shimaaarajabbi | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به نظرم سایت 8j8.ir خیلی بهتره. هم کیو آر کد داره و امکانات دیگه.

مطالب پیشنهادی