ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ تا هیجان راهی نیست

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Defense Legend

com-

از فرمانروایی سبک استراتژیک روی دیوایس ها همراه مدت زیادی می گذرد. وجود عناوینی چون Boom Beach ،Clash of Clans و یا حتی Clash Royal گواه روشنی بر این مسئله است. در این میان با وجود بازی های استراتژیک قدرتمند، عناوین هم سبک کمتر مجال خودنمایی دارند.

این بازی ها هم سطح نام های بزرگ نبوده اما با این حال برای گذران وقت موارد مناسبی به نظر می رسند. Defense Legend یکی از همین بازی هاست. در دیفنس لجند باید با ایجاد موانع از عبور نیروهای دشمن جلوگیری کنید. این کار از طریق کار گذاشتن سلاح های مختلف بر سر راه آن ها امکان پذیر است.

به طور کلی پس از پایان هر مرحله مرحله ی جدید و سخت تری آغاز شده و شما باید مجهز تر از قبل به مبارزه بپردازید. جدیدترین ساخته ی GCenter دارای 20 نقشه ی متفاوت، 7 سلاح متنوع و چندین ماموریت جذاب و چالش بر انگیز است. مکانیزم گیم پلی هم بسیار ساده است؛ یک استراتژی درست انتخاب کرده و با استفاده از موانع دفاعی ای که در اختیارتان قرار دارد از گذر دشمنان خود جلوگیری کنید.

Defense Legend

Defense Legend

سازنده: GCenter قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:

Assoluto Racing

screen640x640

اگر از عاشقان بازی های گرافیکی هستید، عناوین سبک ریسینگ را دوست دارید و جانانه به استقبال سرعت می روید پس Assoluto Racing (به اختصار AR) را به هیچ وجه از دست ندهید.

قابلیت تغییر سطح گرافیکی بازی برای اجرای روان روی دیوایس های مختلف، امکان تغییر نمای دوربین، قابلیت تنظیم کنترل بازی در 3 حالت مختلف و همچنین گیم پلی چالش برانگیز و رقابتی را می توان از جمله ویژگی های این بازی به حساب آورد. می توانید از بین خودروهای مختلف، که بعضاً دارای طراحی واقع گرایانه هستند، یکی را به دلخواه انتخاب کرده و در پیست های متنوع بازی به مسابقه بپردازید.

مسابقات AR با دارا بودن کلاس بندی های مختلف در سطوح متفاوت می تواند تا ساعت ها سرگرمتان کند. گاز و ترمز زیر پای شماست؛ پس به سرعت پیش رفته، خطرها را به جان بخرید و با دریفت های زیبا صحنه های کم نظیر مختص به خود را خلق کنید.

Assoluto Racing

Assoluto Racing

سازنده: Infinity Vector Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 76/105 مگابایت زبان:

FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS

screen322x572

فاینال فانتزی از قدیم الایام تا حالا یکی از پر طرفدار ترین نقش آفرینی های شرقی محسوب می شود. از گیم پلی و موسیقی گرفته تا شخصیت های دوست داشتنی، همه و همه از آن یک عنوان سطح بالا را شکل داده اند. حالا اسکوئر انیکس با شناخت نیازهای کاربران اقدام به عرضه ی نسخه ای جدید از این عنوان برای پلتفرم اندروید کرده است.

FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS با یک خط داستانی جدید و حضور شخصیت های محبوب پیشین قصد دارد شما را در سفری جانانه و نوستالژیک با خود همراه کند.  BRAVE EXVIUS از سطح بصری قابل قبولی برخوردار بوده و تقریباً تمام چیزهایی که در آن می بینید جدید به نظر می رسند.

از ویژگی های دوست داشتنی آن نیز می توان به وجود نقشه های متنوع و سلاح های گوناگون همراه با قابلیت آپگرید اشاره کرد. یادتان نرود برای حمله به دشمنانتان، یک بار دیگر استراتژی های خود را مرور کرده و حتماً به بروزرسانی سیستم دفاعی خود بپردازید.

FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS

FINAL FANTASY BRAVE EXVIUS

سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 81/94.6 مگابایت زبان:

NBA LIVE Mobile

com- (4)

الکترونیک آرتز این روزها نبض بازی های ورزشی را در دست گرفته. از ورزش پر طرفداری چون فوتبال گرفته تا همین بسکتبال هیجان انگیز. NBA Live Mobile را می توان نسل بعدی بازی های ورزشی روی دیوایس های همراه به حساب آورد. به راحتی تیم خود را ساخته و سپس در یک رقابت جانانه به ایفای نقش بپردازید. یکی از شگفت انگیزترین قابلیت های ان بی ای لایو به روز بودن همیشگی آن است.

در واقع شما برای شروع بازی نیاز مبرم به اتصال اینترنت دارید. پس از یک بار اتصال آنلاین تمامی تغییرات لحظه به لحظه ی دنیای واقعی بسکتبال در بازی نیز اعمال شده و تیم های موجود را با تغییرات جدیدی رو به رو می سازد. علاوه بر این ها با انجام چالش های روزانه ای که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید به کسب امتیاز پرداخته و تیم خود را تقویت کنید.

البته ویژگی های آخرین ساخته ی الکترونیک آرتز به همینجا ختم نمی شود؛ در این بازی قادر هستید سطح بازیکنان خود را ارتقا داده، آن ها را آموزش دهید و با باز کردن توانایی های جدید به سطح واقعی یک تیم ان بی ای برسید. همچنین در صورت تمایل قادر خواهید بود در یک مسابقه ی مهیج شرکت کرده و با دیگر بازیکنان جهان به رقابت بپردازید.

NBA LIVE Mobile

NBA LIVE Mobile

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 57.6/96.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • shaBGardsg
    shaBGardsg | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    بازی انلاین برای گوشی سرتاسر هیجان / wwr

  • امیرمحمد
    امیرمحمد | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    بازی از نظر من (در سبک شوتر و تیر اندازی سوم شخص ) فقط Brothers In Arms 3.? ? ? ? ?

  • بابك
    بابك | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    بله سجاد جان واقعا كنترل چرتي داره اما گرافيكش نسبت به حجمش خوبه .

  • سجاد سحری
    سجاد سحری | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    اون بازی ماشین که تو لیست هست مذخرف ترین بازی ای هست که تا الان دیدم

مطالب پیشنهادی