ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس لپتاپ تا شونده ZenBook Flip UX360 را به بازار عرضه کرد

ایسوس به تازگی اولترابوک تمام فلزی جدیدی به بازار عرضه کرده که ZenBook Flip UX360 نام گرفته است. این لپتاپ که قطری 13.9 میلی متری و وزنی معادل 1.3 کیلوگرم دارد، از طراحی یکپارچه بهره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

ایسوس به تازگی اولترابوک تمام فلزی جدیدی به بازار عرضه کرده که ZenBook Flip UX360 نام گرفته است. این لپتاپ که قطری 13.9 میلی متری و وزنی معادل 1.3 کیلوگرم دارد، از طراحی یکپارچه بهره می برد و عمر باتری آن به 12 ساعت می رسد.

ZenBook Flip UX360 به نمایشگری لمسی و 13.3 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز بوده و از نسل ششم پردازنده Intel Core M به همراه حافظه رم 8 گیگابایتی بهره می برد. اولترابوک مورد اشاره ضمن بهره گیری از حافظه هایی SSD با گنجایش مختلف که بیشترین آنها به 512 گیگابایت می رسد، به دو پورت USB 3.0، یک پورت میکرو HDMI و کارتخوان SDXC تجهیز شده است.

unnamed.0 copy

ایسوس قول داده با ZenBook Flip تغییری اساسی در شکل و شمایل اولترابوک های 2 در یک امروزی به وجود بیاورد و استفاده از عدد 360 در نام دستگاه بر این مسئله دلالت دارد که با تا کردن ZenBook Flip به سمت پشتی می توان به شکل یک تبلت از آن استفاده نمود.

ZenBook Flip UX360 در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه شده و قیمت مدل پایه آن، که به همین زودی در وب سایت رسمی ایسوس موجودی اش تمام شده، به 699 دلار می رسد و قیمت مدل های پیشرفته تر تا 999 دلار افزایش می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی