ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه ویژه مسابقات المپیک Galaxy S7 Edge
تکنولوژی

سامسونگ نسخه ای اختصاصی از گلکسی S7 اج برای مسابقات المپیک می سازد [تماشا کنید]

همه ما با عادت سامسونگ برای تولید نسخه های خاص از موبایل های پرچمداراش به مناسبت های مختلف آشنا هستیم. این بار این کمپانی کره ای با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۴

همه ما با عادت سامسونگ برای تولید نسخه های خاص از موبایل های پرچمداراش به مناسبت های مختلف آشنا هستیم. این بار این کمپانی کره ای با انتشار ویدیویی اعلام کرد که قصد دارد به مناسبت آغاز مسابقات المپیک ۲۰۱۶ در شهر ریوی برزیل، نسخه ای خاص از موبایل پرچمدارش، گلکسی S7 اج را با حال و هوایی ورزشی و به تعدادی محدود تولید نماید.

در اطراف دکمه ها، محل خروجی صدا و دور تا دور لنز دوربین پشتی شاهد استفاده از رنگ های رسمی این مسابقات هستیم. ضمن این که لوگوی ۵ حلقه المپیک در بخش پایینی بدنه پشتی نقش بسته است.

سامسونگ قرار است با مشارکت کمیته بین المللی المپیک ۲۵۰۰ دستگاه از این موبایل را در خلال برگزاری مسابقات در اختیار ورزشکاران قرار دهد. این نسخه ویژه مجهز به اپلیکیشن اختصاصی مسابقات ریو ۲۰۱۶ خواهد بود که از طریق آن کاربران به جدول کامل زمانبندی برگزاری تمام مسابقات  به همراه اطلاعات اضافه، نتایج زنده و جدول توزیع مدال ها دسترسی خواهند داشت.

به همراه این نسخه ویژه، یک جفت ایرباد بی سیم  Gear IconX نیز به ورزشکاران اهدا می شود تا در زمان انجام تمرینات به موسیقی دلخواه خود گوش فرا دهند. ضمن این که این ایربادها قابلیت سنجش ضربان قلب در هر لحظه را نیز دارند.

05-samsung-gear-icon-x

علاوه بر اینها، امکانی نیز برای تماس مستقیم با کمیته برگزار کننده مسابقات و دریافت اطلاعات و جزئیات مختلف نیز برای هر ورزشکار در این نسخه ویژه از گلکسی S7 اج فراهم خواهد بود.

قرار است تعداد ۲۰۱۶ عدد از این موبایل ها در تاریخ ۱۸ جولای (10 روز دیگر) در چند کشور مختلف شامل برزیل، آمریکا، چین، آلمان و کره جنوبی به فروش برسد. نرم افزار اختصاصی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ نیز به صورت رایگان برای تمام پلتفرم ها در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیرحسام شیخی
    امیرحسام شیخی | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    فک کن تو ایران به قهرمانا یکی یدونه از اینا بدن (البته تو خواب)

  • بابك
    بابك | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

    چقدر مسخره ?

    • | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

      آی گفتی فوقش یه لوگوی المپیک میخاد بزنه

    • arminkhaghani
      arminkhaghani | ۱۸ تیر ۱۳۹۵

      هرروزیک مدل میزنه برو تویزومیت ببین چقدر انتقاد شده به این شکلش اخه چیه هروقت میرسه یک مدل میزنن چرا چن فقط سودکنن ماها منتظر طرح 22بهمن هم هستیم بزن سامسونگ جون خخخخخخ.
      سیاست سامسونگه برای سود بیشتر هرکاری میکنه حتی ببینه سودش توی طرح باب اسفنجی هستش چندتا طرح میزنه برای فروش بیشتر یک حقیقته حالا هرچقدر میخواین متفی بدین یا مخالف باشین

مطالب پیشنهادی