ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات منتسب به موبایل Mi 6 شیائومی در استور این شرکت لو رفت

یکی از محصولاتی که قرار است در آینده توسط شرکت چینی شیائومی معرفی گردد Mi 6 نام دارد که طبق تازه ترین خبر منتشر شده دراین باره، لیست بلند بالایی از امکانات را با خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

یکی از محصولاتی که قرار است در آینده توسط شرکت چینی شیائومی معرفی گردد Mi 6 نام دارد که طبق تازه ترین خبر منتشر شده دراین باره، لیست بلند بالایی از امکانات را با خود همراه خواهد داشت و از نظر قیمتی هم با پرچمداران این شرکت برابری خواهد نمود.

با در نظر داشتن امکانات لو رفته از این دستگاه روشن است که محصول کاملا با موبایل دیگری به نام Markw که چندی پیش در سایت گیک بنچ رویت شده بود فرق دارد. البته زمانبندی خبرهای لو رفته در مورد تلفن های هوشمند معرفی نشده شیائومی نیز کمی عجیب است؛ برای نمونه هنوز از انتشار مشخصات مربوط به Mi 5S زمان زیادی نگذشته که اطلاعات دسته اولی از یک دستگاه تولیدی دیگر توسط این کمپانی به دست آمده.

اما باز گردیم به Mi 6 که در وبسایت فروش شرکت سازنده، تصویری از آن منتشر نشده و در مقابل یک قاب خالی برایش نمایش داده شده و ظاهرا قرار است با قیمت 499 دلار به فروش برود.

اما در ازای پرداخت این مبلغ محصولی با نمایشر 5.2 اینچی و رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل دریافت خواهید کرد (رزلوشنی فوق العاده برای استفاده عادی که البته برای واقعیت مجازی مناسب نیست). دستگاه ظاهرا از نسخه هفتم رابط کاربری اختصاصی شیائومی به نام MIUI بهره می گیرد و به احتمال خیلی زیاد از اندروید مارشملو نسخه 6.0 پشتیبانی خواهد کرد.

توان پردازشی این موبایل را نیز چیپست اسنپدراگون 830 تامین خواهد نمود که با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 و 4 گیگابایت رم همراه شده. اما این ترکیب خوب از رم و توان پردازشی در کنار رزلوشن نسبتا پایین برای نمایشگر باعث می شود که Mi 6 عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد.

امکانات تصویری این موبایل نیز به یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه 4 مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه خلاصه شده اند و انرژی مورد نیاز Mi 6 را هم یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. حافظه داخلی این تلفن همراه 64 گیگابایت عنوان شده اما تاکنون حرفی در مورد حضور یا نبود درگاه کارت حافظه میکرو اس دی در آن به میان نیامده است.

در مورد حسگرها، مشخصات فیزیکی و دیگر جزئیات هم باید بگوییم که این موبایل یک جک هدفون 3.5 میلیمتری و حسگر اثرانگشت دارد و از NFC نیز پشتیبانی می کند. Mi 6 از حسگر مادون قرمز، وای فای 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث 4.2 و شبکه های نسل دوم و سوم موبایل نیز پشتیبانی می کند.

ابعاد این نلفن هوشمند برابر با 148.55 در 71.2 در 7.2 میلیمتر عنوان شده و وزنش نیز از 135 گرم تجاوز نمی کند. البته با در نظر داشتن ایرادات نگارشی در اطلاعات لو رفته برای این دستگاه انتظار می رود که صرفا با یک شایعه روبرو باشیم و بس.

Xiaomi_Mi6_Leak-800x374

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • بابك
    بابك | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    چون شيائومى زده و چون شركت شيائومى در چينه و باز چون اسم شركت و كشور سازنده دهن پركن نيست بخاطر همين عملكرد مطلوبى داره !

    • last past
      last past | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

      نکته جالب اینجاس که تو منبع اصلی گفته serious performance که خانوم موسوی اینو عملکرد مطلوب ترجمه کردن? که بیشتر به عملکرد عالی یا قدرتمند میخوره(البته مفهومش! معنیش که میشه جدی) یه لحظه دقت کردم دیدم اون پاراگرافرو دقیقا درست و کلمه به کلمه ترجمه نکردن و این کار موقعی اهمیت پیدا میکنه که میبینیم بعضی جاها همون یه کلمه هم مفهوم یه جمله روکلا تغییر میده! امیدوارم به این موضوع هم توجه کنن
      لطفا تایید شود?

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

    توان پردازشی این موبایل را نیز چیپست اسنپدراگون 830 تامین خواهد نمود که با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 و 4 گیگابایت رم همراه شده. اما این ترکیب خوب از رم و توان پردازشی در کنار رزلوشن نسبتا پایین برای نمایشگر باعث می شود که Mi 6 عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد.
    این جملتون خنده داره اسنپدراگون 830 که بعدا میاد باقدرت بالاش و 4گیگ رم و ادرنو540میگین عملکرد مطلوب خندم گرفتش اخه باید میگفتین عملکرد فوق العاده الان اسنپدراگون 820 اینچنین قدرتمندظاهر شده بعد میگین اسنپدراگون 830 قدرت مطلوبی داره یک برند رو چرا میخواین ضعیف نشون بدین رزولیشنشم خوبه بعدشم الان چنددرصد مردم از واقعیت مجازی استفادا میکنن که میگین مناسب نیست کیفیتش الان 1درثد کل مردم واقعیت مجازی استفاده میکنن و کیفیتش بنرم خوبه

    • TeChNoLoGy
      TeChNoLoGy | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

      فکر نکنم رمش 4 باشه احتمال زیاد 6 یا 8 باشه

    • Pire
      Pire | ۱۹ تیر ۱۳۹۵

      حرف حق

مطالب پیشنهادی