ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماد جدید بازی ماینکرفت می تواند به توسعه هوش های مصنوعی کمک کند

از زمان انتشار شاهکار ماینکرفت تا کنون، صدها ماد متنوع برای آن خلق شده اند که هر یک به نحوی قابلیت هایی جدید را به دنیای بی انتهای پیکسلی اش اضافه می کنند. اما جدیدترین مادی که برای این بازی منتشر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

از زمان انتشار شاهکار ماینکرفت تا کنون، صدها ماد متنوع برای آن خلق شده اند که هر یک به نحوی قابلیت هایی جدید را به دنیای بی انتهای پیکسلی اش اضافه می کنند. اما جدیدترین مادی که برای این بازی منتشر شده چیزی فراتر از مادهای معمولی است که برای ایجاد تغییرات در گیم پلی بازی طراحی می شوند.

Project Malmo (که سابقا با نام Project AIX شناخته می شد) ماد جدیدی برای ماینکرفت است که در ویندوز، مک و لینوکس کار می کند. ماد مذکور بر خلاف همیشه این بار برای گیمرها نیست و مخصوص برنامه نویسانی طراحی شده که روی پروژه های توسعه هوش مصنوعی کار می کنند.

مالمو با پشتیبانی از کلیه زبان های برنامه نویسی، امکانی را برای برنامه نویسان فراهم کرده تا بتوانند هوش مصنوعی خود را وارد دنیای ماینکرفت کرده و آن را برای هوشمند شدن تمرین دهند. مثلا به آن بیاموزند که چطور می توان کاری مثل بالا رفتن از یک تپه را انجام داد.

برای کار با این ماد نیاز است که به کدنویسی مسلط باشید، هر چند که مایکروسافت (ناشر ماینکرفت) اعلام کرده که حتی برنامه نویسان تازه کار هم می توانند از آن برای اهداف آموزشی استفاده نمایند. برای دانلود مالمو می توانید به وبسایت GitHub مراجعه کرده و برای کسب آگاهی بیشتر از آن به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی