ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجرای آزمایشی طرح ملی ترابردپذیری و ممنوعیت یک هفته ای تبلیغات اپراتورها

ظاهراً طرح ملی ترابردپذیری شماره های تلفن همراه بالاخره بعد از تأخیر های فراوان قرار است به صورت آزمایشی اجرا شود. در طرح ترابردپذیری، دارندگان سیم کارت تلفن همراه می توانند در صورت تمایل با حفظ شماره، ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۳

ظاهراً طرح ملی ترابردپذیری شماره های تلفن همراه بالاخره بعد از تأخیر های فراوان قرار است به صورت آزمایشی اجرا شود. در طرح ترابردپذیری، دارندگان سیم کارت تلفن همراه می توانند در صورت تمایل با حفظ شماره، اپراتور موبایل خود را تغییر دهند.

آنگونه که از خبر های منتشره شده بر می آید ترابردپذیری شماره های همراه قرار است به صورت آزمایشی و با تعداد مشترکان محدود آغاز شود تا در صورت بروز مشکلات پیش بینی نشده ای مانند قطع شدن سیم‌ کارت قبلی و وصل نشدن سیم‌ کارت جدید، اثرات نامطلوب این اشکالات دامن گیر افراد کمتری باشد.

قرار است در مرحله ی آزمایشی، ظرف یک هفته توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان متولی اجرای این طرح، به مشترکان اطلاع رسانی صورت گیرد و در این مرحله اپراتور ها اجازه ی تبلیغات در این زمینه را نداشته باشند.

احتمال می رود این رویکرد به جهت جلوگیری از بالا رفتن یکباره ی حجم تقاضا برای ترابرد صورت می گیرد تا اگر اپراتور ها در اجرا به مشکل برخوردند، فضای ارتباطات سیار کشور تحت تأثیر قرار نگیرد.

انتظار می رود اپراتور های موبایل پس از گذشت یک هفته از اطلاع رسانی رگولاتوری، بتوانند تبلیغات خود را آغاز کنند و وارد رقابت شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • JOSEPH
    JOSEPH | ۲۰ تیر ۱۳۹۵

    بلخره امروز این طرح اجرا شد ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی