ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Lock Screens؛ سازنده لاک اسکرین های زیبا برای آیفون و آیپد

پلتفرم iOS از منظر امکانات شخصی سازی ابدا با دنیای آزاد و متن باز اندروید قابل مقایسه نیست. با این حال هستند اپلیکیشن هایی که بتوانند با اعمال تغییراتی هر چند کوچک، حس تنوع طلبی کاربران آیفون و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

پلتفرم iOS از منظر امکانات شخصی سازی ابدا با دنیای آزاد و متن باز اندروید قابل مقایسه نیست. با این حال هستند اپلیکیشن هایی که بتوانند با اعمال تغییراتی هر چند کوچک، حس تنوع طلبی کاربران آیفون و آیپد را سیراب کنند.

Lock Screens اپلیکیشنی است که می تواند طراحی والپیپر و لاک اسکرین در iOS را به دست خودتان بسپارد. با اپلیکیشن رایگان استودیوی Apalon می توانید از مجموعه تصاویر HD اپ یا عکس های گالری خود تصاویر زیبایی آفریده و به ظاهر آی دیوایس تان روح تازه ای ببخشید.

11

Lock Screens در مکانیزم عمل لاک اسکرین iOS دستی نمی برد، بلکه فقط روی عکس های معمولی لایه های جدیدی اضافه می کند تا از ترکیب لایه ها بتوانید به لاک اسکرین دلخواه تان برسید.

نخستین قدم برای ساخت لاک اسکرین با این اپ، انتخاب بک گراند است که می توانید آن را از تصاویر گالری یا والپیپرهای بی نهایت زیبا و HD اپ انتخابش کنید. حالا می توانید لایه های بعدی را به تصویر بک گراند اضافه کنید.

این لایه ها می توانند فریم های مختلف برای پوشاندن بالا و پایین عکس و حتی تقویم های JPEG برای قرارگیری در مرکز تصویر باشند. خوشبختانه تنوع فریم ها و لایه ها در Lock Screens بسیار بالاست، و از ترکیب آنها با بک گراندهای آماده اپ شاید بتوانید صدها لاک اسکرین منحصر به فرد با آنها بسازید.

22

آرشیو لایه ها و بک گراندهای اپلیکیشن هم تقریبا هفته ای یک بار بروزرسانی بزرگی دریافت می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که با داشتن Lock Screen خیلی کم پیش می آید که با عکس ها و آیتم های تکراری مواجه شوید.

توجه داشته باشید که پس از ساخت لاک اسکرین، اپلیکیشن آن را در قالب یک عکس در Camera Roll دستگاه ذخیره می کند. بنابراین برای استفاده از این عکس باید آن را از اپلیکیشن Photos باز کرده و سپس گزینه Set as Wallpaper را بزنید.

اگر از والپیپر فعلی آیفون یا آیپدتان دلزده شده اید و دنبال موردی خاص و منحصر به فرد برای جایگزینی آن می گردید، شاید Lock Screens با آیتم های متنوعش بتواند شما را به مقصودتان برساند. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

Lock Screens

Lock Screens

سازنده: Apalon Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی