ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فعال کردن تایید دو مرحله ای در نسخه بتای iOS 10 به از دست دادن گذرواژه اپل آیدی منجر خواهد شد

اگر به استفاده از روش تایید هویت دو مرحله ای علاقه دارید، توصیه می کنیم در حال حاضر فکر امتحان کردن نسخه ی بتا از iOS 10 را فراموش کنید، چرا که تعداد زیادی از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

اگر به استفاده از روش تایید هویت دو مرحله ای علاقه دارید، توصیه می کنیم در حال حاضر فکر امتحان کردن نسخه ی بتا از iOS 10 را فراموش کنید، چرا که تعداد زیادی از کاربران گزارش داده اند با فعال کردن روش ورود دو مرحله ای دسترسی آنها به Apple ID قطع شده است.

بخش اول این مشکل به باگ موجود در نسخه های مختلف سیستم عامل موبایل اپل باز می گردد که گذرواژه ی کاربر را reset می کند، موضوعی که البته در حالت عادی و به تنهایی غیر قابل بازگشت نخواهد بود. اما مسئله اینجاست که در نسخه ی بتای iOS 10 سیستم موسوم به iForgot اپل برای بازیابی گذرواژه کار نمی کند و این موضوع موجب می شود کاربر پس از reset شدن پسورد راهی برای تغییر یا بازیابی آن نداشته باشد.

کارکنان اپل تاکنون توضیحی در مورد این مسئله ارائه نکرده اند، اما کاربران می گویند بروز مشکل را به اطلاع مقامات مسئول رسانده و آنها در پی رفع آن هستند، در نتیجه اگر از روش تایید دو مرحله ای استفاده می کنید و در نتیجه هنگام استفاده از نسخه ی بتای ios 10 با چنین باگی مواجه شدید تنها می توانید منتظر رفع شدنش توسط سازنده باقی بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kasra_sh
    kasra_sh | ۲۱ تیر ۱۳۹۵

    چند روزیه دارم استفاده میکنم، هنوز عادت نکردم بهش?اما باگ ناجور نداره، مثلا ساعت بعضی وقتا جاش خالیه یا تو اپلیکیشن یوتوب علایم سرچ و بک نیسن و جاشون خالیه الان حفظی کار میکنم باهاش

  • مجید خوشابی
    مجید خوشابی | ۲۱ تیر ۱۳۹۵

    چرا اپل اینجوریه؟!!

  • rozbeh amoei
    rozbeh amoei | ۲۱ تیر ۱۳۹۵

    ممنون از اطلاع رسانیتون ... گرچه بعد از هرآپدیت نیاز به اپل آیدی هست. بنظرم نکته مهمی اشاره کردین

مطالب پیشنهادی