ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایلان ماسک می گوید نقشه ی کلان دوم را برای تسلا تدارک دیده است

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت های جنجالی در حوزه فناوری با انتشار یک توییت اعلام کرده تسلا مشغول کار روی دومین قسمت از برنامه ی کلان فوق سری و بزرگ خود است که انتظار می ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت های جنجالی در حوزه فناوری با انتشار یک توییت اعلام کرده تسلا مشغول کار روی دومین قسمت از برنامه ی کلان فوق سری و بزرگ خود است که انتظار می رود در روز های آینده منتشر گردد. مدیر عامل تسلا البته جزئیات بیشتری را فاش نساخته و دیگر مقامات شرکت خودروسازی نیز از پاسخگویی به سوالات در این زمینه خودداری کرده اند.

Screenshot (43)

اما اگر می پرسید بخش اول این برنامه چه زمانی منتشر شده لازم است به پست وبلاگ ایلان ماسک اشاره کنیم که در سال 2006 با عنوان «برنامه ی کلان و سرّی تسلا موتورز (تنها بین من و شما)» روی وبلاگ این خودروسازی قرار گرفت و در آن علاوه بر توضیح هدف گذاری های تسلا در حوزه ی تولید، به خصوصیات خودروهای Tesla 3 و Model S که در ادامه تولید شدند نیز اشاره شده بود.

مدتی پیش راننده یک خودروی تسلا در حالی که کنترل خودرو را به سیستم ناوبری خودکار سپرده بود به دلیل وقوع تصادف کشته شد و این موضوع در هفته های اخیر فشار زیادی روی ماسک و شرکت تحت نظرش وارد کرده است.

پس از این واقعه اداره ملی امنیت راه ها در آمریکا اعلام کرد قصد دارد عملکرد سیستم ناوبری خودکار اتومبیل تسلا مدل اس را مورد بررسی و بازبینی قرار دهد و این در حالی است که شرکت ساکن پالو آلتو حتی پیش از این وقایع نیز اعلام کرده بود فروش محصولاتش در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی به شکل قابل توجهی از پیشبینی ها کمتر بوده است.

اکنون تنها می توانیم منتظر بمانیم مشخص گردد نقشه ی کلانی که ایلان ماسک تدارک دیده تا چه حد می تواند تسلا را در مقابل مشکلات به وجود آمده محافظت و روند نزولی پیش آمده برای آن را متوقف نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی