ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گلکسی نوت 7 سامسونگ احتمالا از 849 یورو شروع خواهد شد

با در نظر داشتن اخبار و شایعات اخیر روشن است که گلکسی نوت 7 سامسونگ نمایشگری با دو لبه خمیده را با خود به همراه خواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد هم خبری از مدل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

با در نظر داشتن اخبار و شایعات اخیر روشن است که گلکسی نوت 7 سامسونگ نمایشگری با دو لبه خمیده را با خود به همراه خواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد هم خبری از مدل فلت برای آن نخواهد بود.

اما برخورداری از چنین نمایشگری، جدای از آنکه جذابیت دستگاه را در نظر کاربران بیشتر خواهد کرد، قطع به یقین باعث می شود که فبلت آتی سامسونگ برچسب قیمتی بالایی داشته باشد و در نتیجه انتظار می رود که نوت 7 گران ترین پرچمدار این کمپانی کره ای در تاریخ آن باشد.

طبق اعلام منابع مطلع، قیمت این گجت از 849 یورو در اروپا شروع می شود که حدودا 50 یورویی از گلکسی اس 7 اج گران تر است.

البته لازم به ذکر است که محصولات خانواده نوت سامسونگ همواره گران تر از گروه گلکسی اس بوده اند و با در نظر داشتن این مساله که شرکت مورد بحث قصد دارد تنها نسخه بهره مند از نمایشگری با دو لبه خمیده را برای فبلت آتی اش ارائه نماید، بعید نیست که قیمت آن شگفتی خیلی ها را به دنبال داشته باشد.

متاسفانه این قبیل برآوردها و تخمین زدن ها، یا بهتر بگوییم قیمت بالای نوت 7 دست آخر باعث می شود که جمعیت کثیری از کاربران از خرید آن منصرف گردند یا اینکه دست کم یکی دو ماهی را صبر کنند تا بهای نهایی اش کمی تعدیل گردد.

در مورد امکانات فنی این فبلت هم باید بگوییم که طبق انتظارات و البته خبرها و تصاویر لو رفته از آن خصوصیاتی مشابه به گلکسی اس 7 و اس 7 اج را خواهد داشت و علاوه بر این، فناوری هایی چون اسنکر عنبیه چشم، پورت USB Type-C، باتری بزرگ تر و احتمالا شش گیگابایت رم نیز برایش در نظر گرفته شده.

این فبلت همچنین با توجه به رندری که اخیرا از آن لو رفته در قالب یک رنگ جدید ارائه می گردد و اگر شایعات در مورد آن صحت داشته باشند، سامسونگ ظرف سه هفته آینده آن را رونمایی خواهد کرد.

نظر شما در مورد قیمت این محصول چیست؟ آیا تصمیم سامسونگ برای عدم عرضه یک مدل ارزان تر و فلت از نوت 7 را تایید می کنید؟

Samsung-Galaxy-Note-7-Colors

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • reza
    reza | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    تقریبا سه و نیم میلیون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی