ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

14.8 درصد از دارندگان آیفون خواهان خرید نسخه آتی آن هستند

به تازگی تحقیقی توسط Gene Munster مدیر شرکت Piper Jaffray انجام شده که هدفش دستیابی به درکی روشن در مورد میزان تقاضای اولیه برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل است که به زودی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

به تازگی تحقیقی توسط Gene Munster مدیر شرکت Piper Jaffray انجام شده که هدفش دستیابی به درکی روشن در مورد میزان تقاضای اولیه برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل است که به زودی معرفی خواهند شد.

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید سرمایه گذاران و تحلیلگران نگرانند که تغییرات ناچیز در طراحی آیفون های جدید (که تا حدود زیادی هم شبیه به آیفون 6 اس خواهند بود) مشتریان را از خرید آنها دلسرد کند.

برخی تحلیلگران البته پیشتر اعلام کرده بودند که فروش آیفون های جدید، امسال از میزان ثبت شده در سال 2014 کمتر خواهد بود که علت هم کاهش رشد فروش اسمارت فون در تمام دنیاست.

با این همه، طبق اعلام Munster که همواره پیش بینی رشد اپل را می کند، تحقیقات صورت گرفته روی چهارصد دارنده آیفون در آمریکا نیز فروش موفق محصول تازه شرکت ساکن کوپرتینو را تایید می کند؛ براساس این بررسی 14.8 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده اند درنظر دارند آیفون خود را به نسخه هفت ارتقاء دهند در حالی که 29 درصد آنها اظهار نمودند «شاید» این کار را انجام دهند.

Munster ابراز امیدواری کرده که با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون میزان 14.8 درصدی اعلام شده فراتر از این رود. او همچنین خاطر نشان کرده که دو سوم از جمعیت دارندگان آیفون را مالکان مدل های 6، 6 پلاس یا نسخه های قدیمی تر تشکیل می دهند که این افراد به احتمال خیلی زیاد موبایل هایشان را به نسخه جدید ارتقاء می دهند.

او مجددا تصریح نموده که فروش آیفون 7 حدودا ده درصد از مدل 6 اس بیشتر خواهد بود و تقریبا با فروش آیفون 6 و 6 پلاس در سال 2014 برابری می کند. البته سرمایه گذاران اپل چشم امید خود را به محصولی فراتر از آیفون 7 دوخته اند و امیدوارند آیفون 8 با بدنه ای که گفته می شود تماما از شیشه ساخته شده و طراحی کاملا متفاوتی دارد، رشد خوبی را برای این شرکت در پی داشته باشد.

sonnydickson_2016-jun-23

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Marco Hetfield
    Marco Hetfield | ۲۱ تیر ۱۳۹۵

    نم دونم چرا اینقدر از دوربین دوگانه بدم میاد
    هر چی گوشی با دوربین دوگانه دیدم واقعا زشت بوده

مطالب پیشنهادی