ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری زنده از «Honjo»، موبایلی کنسل شده از مایکروسافت

سال گذشته به نظر می رسید که مایکروسافت چند موبایل مجهز به ویندوز ۱۰ را آماده کرده تا آنها را معرفی کند ولی در میانه راه، توسعه برخی لغو شد و تنها موبایل هایی که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

سال گذشته به نظر می رسید که مایکروسافت چند موبایل مجهز به ویندوز ۱۰ را آماده کرده تا آنها را معرفی کند ولی در میانه راه، توسعه برخی لغو شد و تنها موبایل هایی که معرفی گشتند، لومیا ۹۵۰ و نمونه اکس ال آن در کنار لومیا ۵۵۰ و ۶۵۰ بودند.

honjo-1

در این میان یکی از موبایل های مایکروسافت که توسعه اش لغو شد، دستگاهی بود که با نام رمز «Honjo» شناخته می شد. این طور که به نظر می رسید، مایکروسافت طراحی آن را نیز به شکل کامل انجام داده بود چرا که چند رندر کامپیوتری از جمله تصویر فوق در فضای مجازی منتشر شدند.

honjo-3

حال ولی به نظر می رسد که Honjo، به مرحله تولید نمونه اولیه هم رسیده چرا که یک وب سایت ایتالیایی، چند تصویر زنده از همین دستگاه در حال اجرای ویندوز ۱۰ به نمایش گذاشته است.

honjo-2

البته باید اشاره کرد که اگرچه این محصول در تصاویر زیبا به نظر می رسد اما سایت ایتالیایی خبر می دهد که اسمارت فون اهالی ردموند به چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ مجهز بوده که از پردازنده ای ضعیف اما کم مصرف برخوردار است. این در حالیست که نمایشگر دستگاه نیز صرفاً به رزولوشن 720p مجهز بوده و مجموعاً مایکروسافت تصمیم به لغو توسعه یک موبایل اقتصادی گرفته. هرچند که مایکروسافت در سال های گذشته چندین موبایل اقتصادی رونمایی کرده که آخرین آنها، همان لومیا ۵۵۰ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Enasiri725
    Enasiri725 | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    بهتر که پروژه لغو شد. ?
    منتظر سرفیس فون هستم. البته باید یه گوشی برای کاربرد های خاص باشه یه چیزی که بازار کم داره تا بتونه اسم سرفیس سربلند کنه.

  • امیر
    امیر | ۲۲ تیر ۱۳۹۵

    بچکی مایکی دلم براش میسوزه... سره وینفون بدجوری سرخورده شده ?

مطالب پیشنهادی