ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل یک میلیون دلار را برای امداد رسانی به سیل زدگان چینی اختصاص داد

اپل یک میلیون دلار را به سازماندهی تلاش های صورت گرفته در چین برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر در این کشور اختصاص داد که طبق گزارشات بدترین نمونه در سال های اخیر بوده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اپل یک میلیون دلار را به سازماندهی تلاش های صورت گرفته در چین برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر در این کشور اختصاص داد که طبق گزارشات بدترین نمونه در سال های اخیر بوده است.

بنیاد مبارزه با فقر در چین (CFPA) که یک نهاد غیردولتی در این کشور محسوب می شود روز دوشنبه اعلام نمود بودجه ای یک میلیون دلاری را از اپل [به عنوان نخستین شرکت آمریکایی حامی خود] دریافت کرده تا در جهت رفع خسارات ناشی از سیل در این کشور صرف نماید.

این گروه در وبسایت خود اعلام نمود که همکاری نزدیکی با اپل را آغاز خواهد کرد تا مطمئن شود که پول دریافتی به بهترین شکل ممکن صرف می گردد.

تیم کوک مدیرعامل اپل نیز در صفحه Weibo خود نوشت: فکر ما پیش آدم هایی است که به خاطر سیل در حاشیه رودخانه یانگتسه خسارت دیده اند.

براساس اعلام وزارت شهرسازی و عمران چین، باران های سیل آسا در این کشور زندگی بالغ بر 31 میلیون نفر در بیش از 500 شهر این کشور را تحت تاثیر قرار داده اند. اثرات این بلای طبیعی هم آنقدر زیاد بوده (از ژوئن سال قبل) که حدودا یک میلیون نفر از جمعیت این کشور نیاز به کمک های فوری دارند.

البته لازم است اضافه نماییم کمپانی آمریکایی نخستین بار نیست دست به اقدامات بشردوستانه در چین می زند. در سال 2014 میلادی، این شرکت 1.6 میلیون دلار را صرف کمک به آسیب دیدگان زلزله در استان Yunnan  کرد که به مرگ بیش از 600 نفر منجر شد و خسارت های شدیدی را به بار آورد. گفتنی است که اپل به دنبال زلزله دیگری که در سال 2013 میلادی در این کشور رخ داد، کمک مالی بزرگ تری را به چین اعطا کرد.

البته فعالیت های خیرخواهانه کوپرتینویی ها به این نقطه ختم نمی شود و این شرکت به عنوان نمونه در سال 2015 میلادی و به دنبال شدت گرفتن بحران پناهندگان در دریای مدیترانه و اروپا و همچنین آتش سوزی های گسترده در آلبرتای کانادا که اوایل امسال رخ داد، سهم خود را به جامعه جهانی ادا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی