ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی MiniMovie؛ اپلیکیشن ایسوس برای ویرایش ویدئو و ساخت اسلایدشوهای حرفه ای

عکس ها برشی از خاطرات تلخ و شیرین زندگی روزمره ما هستند؛ جشن فارغ التحصیلی، مراسم ازدواج، وداع با یک دوست و ... همگی خاطراتی هستند که با گرفتن عکس می توانیم یادشان را برای سالیان طولانی زنده نگه داریم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

عکس ها برشی از خاطرات تلخ و شیرین زندگی روزمره ما هستند؛ جشن فارغ التحصیلی، مراسم ازدواج، وداع با یک دوست و ... همگی خاطراتی هستند که با گرفتن عکس می توانیم یادشان را برای سالیان طولانی زنده نگه داریم.

برای آنکه زیبایی این عکس های نوستالژیک دو چندان شود، شاید بهترین کار این باشد که از آنها اسلایدشوهای موزیکال و کلیپ های دراماتیک بسازید. برای این منظور امروز یک اپلیکیشن فوق العاده از کمپانی نام آشنای ایسوس را به شما پیشنهاد می کنیم: اپ MiniMovie که می تواند در کمتر از چند دقیقه از آرشیو عکس های شما، اسلایدشو و کلیپ هایی فوق العاده به یادماندنی بیافریند.

MiniMovie با بیش از ده میلیون دانلود از گوگل پلی و کسب 4.5 ستاره از کاربران، در حال حاضر یکی از موفق ترین اسلایدشو سازهای اندرویدی است. دلیل این موفقیت هم چیزی نبوده جز امکانات عالی و صد البته رابط کاربری زیبا و کاربرپسندی که همه را شیفته خودش می کند.

unnamed

ایسوس MiniMovie را برای انجام دو مأموریت طراحی کرده، یکی ساخت اسلایدشو و دیگری ساخت کلیپ های کوتاه از تصاویری که در گالری موبایل و تبلت تان دارید. هر کدام را که انتخاب کنید، MiniMovie امکاناتی مثل تعیین چینش و ترتیب عکس ها، اضافه کردن موزیک و زیرنویس و تعیین تم مناسب با حال و هوای عکس ها را در اختیارتان قرار می دهد که از امکانات روتین اپلیکیشن های این چنینی هستند.

با قابلیت های MiniMovie کاری نداریم، چرا که تقریبا تمام رقبای جدی اش از امکاناتی مشابه (و شاید بهتر از آن) بهره می برند. وجه تمایز اپ ایسوس تجربه فوق العاده دلچسب و خوشایندی است که از کار در محیط آن نصیب خود می کنید. MiniMovie هم از حالت نمایش عمودی و هم افقی پشتیبانی می کند، بنابراین علاوه بر موبایل در تبلت هم می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

رابط کاربری اپ به لطف ترکیب هنرمندانه رنگ های سفید و بنفش و مشکی بسیار زیبا و چشم نواز از آب درآمده و آیکن های ویرایشی با وسواس و دقت بالایی در آن چیده شده اند.

3

عکس ها را برای ساخت اسلایدشو یا کلیپ می توانید از حافظه داخلی یا فضاهای ابری در اپلیکیشن بارگذاری کرده و باقی کارها را به MiniMovie بسپارید؛ اپلیکیشن خودش به طور خودکار کلیپ ها را ساخته و فقط ویرایش نهایی را به دست خودتان می سپارد. می توانید تم کلیپ را تغییر بدهید، آهنگ پس زمینه اش را عوض کنید و حتی نوشته ای به بخشی از کلیپ بیافزایید.

حتی MiniMovie می تواند به صورت خودکار از عکس های شما کلیپ بسازد، فقط باید دسترسی لازم را از طریق تنظیمات برایش صادر کرده باشید تا هر روز یا هر هفته یک بار یک کلیپ آماده زیبا از آن تحویل بگیرید.

از جمله قابلیت های دیگر MiniMovie می توان به تشخیص چهره افراد و قرار دادن آنها در مرکز تصویر، دانلود تم های جدید از فروشگاه، ترکیب چند تم در یک کلیپ، ذخیره ویدئوها به صورت Draft برای موکول کردن ویرایش به زمان های دیگر و امکان ساخت کلیپ هایی از 100 عکس با گجت های ایسوس اشاره کرد.

بیشتر از این توضیح نمی دهیم و قضاوت در مورد اپلیکیشن را به دست خودتان می سپاریم. MiniMovie را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کرده و از ساخت اسلایدشو و کلیپ های موزیکال در آن لذت ببرید.

MiniMovie-Slideshow Video Edit

MiniMovie-Slideshow Video Edit

سازنده: .ZenUI, ASUS Computer Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی