ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ۴ ترابایتی SSD سامسونگ ۱۴۹۹ دلار قیمت دارد

درایوهای حالت جامد یا همان SSD، در سال های اخیر با استقبال بی نظیری رو به رو شده اند اما در کنار قیمت بالا، انتخاب ها نیز محدود است. اکنون سامسونگ نسخه ای ۴ ترابایتی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

درایوهای حالت جامد یا همان SSD، در سال های اخیر با استقبال بی نظیری رو به رو شده اند اما در کنار قیمت بالا، انتخاب ها نیز محدود است. اکنون سامسونگ نسخه ای ۴ ترابایتی از سری درایوهای 850EVO خود را معرفی کرده است.

نسخه چهار ترابایتی، از برچسب قیمت بالای ۱۴۹۹ دلاری برخوردار است. در واقع با خرید این حافظه، به ازای دریافت هر گیگابایت ۳۷ سنت پرداخته اید که البته نسبت به مدل های دیگر کمی گران تر محسوب می شود. برای مثال، نسخه ۵۰۰ گیگابایتی از همین نوع حافظه توسط سامسونگ با قیمت ۱۵۴ دلار به فروش می رسد که کاربر با خریدش، در ازای هر گیگابایت ۳۱ سنت پرداخت می کند.

سامسونگ امیدوار است که بتواند با نسخه ۴ ترابایتی SSD خود، توجه کاربران حرفه ای، ویدیو سازان و البته گیمرها را جلب کند. شرکت کره ای همچنین خبر می دهد که سرعت خواندن و نوشتن در این حافظه برابر با ۵۴۰ و ۵۲۰ مگابایت در هر ثانیه است.

البته باید توجه داشت که نسخه مورد بحث از SSD های سامسونگ، یک نمونه سازمانی نیست. این شرکت در ابتدای سال جاری میلادی از یک SSD با ظرفیت ۱۵.۳۶ ترابایت پرده برداشت که در حال حاضر هنوز حجیم ترین حافظه SSD جهان به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا احسانی
    علیرضا احسانی | ۲۲ تیر ۱۳۹۵

    برای ما که ماشاالله خیلی گرون در میاد دلاری ۳۶۰۰

مطالب پیشنهادی