ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین تصاویر زنده از گلکسی نوت 7 سامسونگ

در حالی که تنها سه هفته تا زمان رونمایی از گلکسی نوت 7 سامسونگ باقی مانده، نخستین تصویر از این فبلت به بیرون درز کرده است.  عکس منتشر شده با رندرهای خبری لو رفته از آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۱

در حالی که تنها سه هفته تا زمان رونمایی از گلکسی نوت 7 سامسونگ باقی مانده، نخستین تصویر از این فبلت به بیرون درز کرده است.  عکس منتشر شده با رندرهای خبری لو رفته از آن که چندی پیش توسط ایوان بلس در فضای مجازی قرار گرفت مشابهت دارد و تایید می کند که نسخه آتی از فبلت محبوب سامسونگ نمایشگری با دو لبه خمیده را با خود خواهد داشت.

هم انتخاب نام دستگاه و هم ابعاد نمایشگر آن، باعث شده که نوت 7 به فبلتی مرموز در نظر کاربران بدل گردد. در مورد نام گذاری آن باید بگوییم که طبق گزارشات، سامسونگ تصمیم گرفته رقم 6 را جا گذاشته و در عوض مستقیما به سراغ عدد هفت برود تا همخوانی لازم را میان جدیدترین نسخه از فبلت خود و همچنین موبایل پرچمدارش به نام گلکسی اس 7 برقرار نماید. نکته دیگر اینکه سامسونگ نگران بود با انتخاب رقم 6 برای این دستگاه، این تصور در ذهن کاربرانش شکل بگیرد که سری گلکسی نوت یک نسل از موبایل های خانواده گلکسی اس عقب تر هستند.

در مورد سایر مشخصات دستگاه هم باید بگوییم که طبق بسیاری شایعات این فبلت نمایشگری با ابعاد 5.7 یا 5.8 اینچ و رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل را در خود جای داده است. اما سایت واردات و صادرات هندی به نام Zauba چندی پیش فهرستی از امکانات دستگاه مورد اشاره را منتشر کرد که حکایت از وجود نمایشگر 6 اینچی برای آن داشت.

سوال دیگری که همچنان بدون پاسخ برای نوت 7 مانده میزان رم آن است. تا به امروز ارزیابی های مختلفی در این باره صورت گرفته و طبق برخی از آنها، دستگاهی که از آن سخن می گوییم شش گیگابایت رم را با خود به همراه دارد اما با استناد به بعضی تست های پنچمارک صورت گرفته ممکن است که سامسونگ چهار گیگابایت رم را برای آن در نظر گرفته باشد.

در هر حال تا زمان پاسخگویی به این سوالات زمان زیادی باقی نمانده و پیش بینی می شود که پرده از راز همه آنها در تاریخ دوازدهم مردادماه برداشته شود.

looks-very-much-like-this-press-render-tweeted-by-Evan-Blass
رندر پیشتر منتشر شده توسط ایوان بلس

The-first-photo-of-the-Samsung-Galaxy-Note-7...

اندکی بعد از انتشار این عکس Steve Hemmerstoffer فاش کننده شناخته شده نیز عکس های تازه ای را منتشر کرد که نمایی روشن تر از محصول مورد نظر ما ارائه می کنند. در ادامه توجه شما را به تماشای این تصاویر جلب می کنم.

Galaxy-Note-7-Leaked-prototype-image-01 Galaxy-Note-7-Leaked-prototype-image-02 Galaxy-Note-7-Leaked-prototype-image-03

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • reza
    reza | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    باید لو بدن مثلا مثل غلط گیر کار کنه؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی