ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس تایید کرد: ZenFone 3 Deluxe دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ است

همانگونه که انتظار می رفت و قبل از این نیز به شکل غیر رسمی مشخص شده بود، ایسوس امروز اعلام کرد که نسخه Deluxe از تلفن هوشمند ZenFone 3 دارای چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۱ است. ایسوس در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

همانگونه که انتظار می رفت و قبل از این نیز به شکل غیر رسمی مشخص شده بود، ایسوس امروز اعلام کرد که نسخه Deluxe از تلفن هوشمند ZenFone 3 دارای چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۱ است. ایسوس در حالی این خبر را اعلام می کند که روز گذشته شرکت کوالکام از این سیستم-بر-چیپ پرده برداشت.

تنها تفاوت اسنپدراگون ۸۲۱ با ۸۲۰، افزایش یافتن قدرت پردازشی آن است. چیپست قبلی به پردازنده ای ۲.۱۵ گیگاهرتزی مجهز بود ولی اکنون در اسنپدراگون ۸۲۱، کوالکام فرکانس پردازشی را به ۲.۴ گیگاهرتز رسانده و خبر می دهد که همین موضوع، موجب افزایش ۱۰ درصدی سرعت و کارایی در آن شده است اما سایر تکنولوژی های اسنپدراگون ۸۲۱ ثابت بوده و تغییری نداشته اند.

اما برگردیم به سراغ ZenFone 3 Deluxe که در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شد، ولی ایسوس اطلاعات چیپست آن را منتشر نکرد. این تلفن هوشمند که پرچمدار موبایل های امسال ایسوس به شمار می رود، دارای ۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 بوده و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.0 دارد که در کنار آن می توانید از ۱۲۸ گیگابایت حافظه مایکرو اس دی هم بهره بگیرید. ایسوس اعلام کرده بود که این مدل، ۲۴۹۹۰ دلار تایوان، معادل ۷۸۰ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

همین موبایل البته نسخه ای دیگر دارد که حافظه رم آن به ۴ گیگابایت و حافظه داخلی اش به ۳۲ گیگابایت می رسد و ۵۰۰ دلار قیمت دارد.

asus-zenpad-3s-10-z500m-w800

ایسوس امروز همچنین از یک تبلت هم پرده برداشت که ZenPad 3S 10 نام دارد. این تبلت ۹.۷ اینچی از یک پنل LCD بهره گرفته، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین هایش نیز ۵ و ۸ مگاپیکسلی انتخاب شده اند.

سایر مشخصات آن شامل چیپست مدیاتک MT8176، اسکنر اثرانگشت، باتری ۵۹۰۰ میلی آمپری، پورت USB-C و شارژ سریع ۳.۰ می شوند. ایسوس اعلام نموده که قیمت این محصول ۳۴۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۲ تیر ۱۳۹۵

    سلام وخسته نباشید خدمت شما جناب آقای امیر مستکین اگر لطف کنید تحیق کرده واطلاع پیدا کنید از زمان عرضه این گوشی وقیمت تقریبی آن در ایران...(باتشکر).

مطالب پیشنهادی