ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل از آیفون ۷ درآمدی ۱.۵ میلیارد دلاری خواهد داشت

برخی منابع خبری و تحقیقاتی از جمله موسسه «Cowen»، باور دارند که سهم اینتل از تامین چیپ های LTE برای آیفون ۷ افزایش یافته و اکنون این شرکت، وظیفه دارد تا بیش از ۵۰ درصد از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

برخی منابع خبری و تحقیقاتی از جمله موسسه «Cowen»، باور دارند که سهم اینتل از تامین چیپ های LTE برای آیفون ۷ افزایش یافته و اکنون این شرکت، وظیفه دارد تا بیش از ۵۰ درصد از چیپ های موبایل یاد شده را تامین کند و همین مسئله، درآمدی بالغ بر ۱.۵ میلیارد دلار را در سال پیش رو برای شرکت تحت مدیریت «کرانیچ» به همراه خواهد داشت.

اینطور که موسسه یاد شده گمانه زنی کرده، اینتل بین ۱۰۰ الی ۱۱۰ میلیون چیپ مودم 7360 LTE را برای اپل تامین خواهد کرد که از پیش بینی های قبلی ۲۵ درصد بیشتر است.

به نظر می رسد که اپل تمایل دارد اتکای خود به شرکت کوالکام برای تامین چیپ های یاد شده را کاهش دهد که اتفاق عجیبی هم نیست؛ این موضوع حتی در زمان جابز هم یکی از استراتژی های اصلی تیم کوک به شمار می آمد و وی اجازه نمی داد تا یک بخش به شکل کامل به یک شرکت تامین کننده متکی باشد و حالا نیز در حال فاصله گرفتن از کوالکام و دادن سفارش بیشتر به اینتل است.

«VentureBeat» در اکتبر گذشته خبر داده بود که شرکت اینتل بیش از ۱۰۰۰ مهندس خود را درگیر این پروژه و توسعه سریع تر چیپ LTE کرده است تا نسل جدید آن را به آیفونی که در سپتامبر ۲۰۱۶ معرفی می شود برساند. گزارش می شود که اپل حتی برخی از مهندسان خودش را هم به آزمایشگاه های اینتل در آلمان فرستاده تا از توسعه سریع تر و هماهنگی میان چیپ LTE و چیپست سری A بعدی اطمینان حاصل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی