ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن Sprightly مایکروسافت بر اساس نیاز هر مشتری یک کاتالوگ از محصولات خود بسازید

به نظر می رسد توسعه دهندگان اپلیکیشن در مایکروسافت دل خوشی از سر و کله زدن با طراحان بروشور و کاتالوگ نداشته باشند، چرا که تصمیم گرفته اند پلیکیشن اختصاصی خود را برای این کار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

به نظر می رسد توسعه دهندگان اپلیکیشن در مایکروسافت دل خوشی از سر و کله زدن با طراحان بروشور و کاتالوگ نداشته باشند، چرا که تصمیم گرفته اند پلیکیشن اختصاصی خود را برای این کار در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار دهند.

به طور خلاصه با استفاده از این اپلیکیشن رایگان که Sprightly نام دارد می توانید متن و تصاویر مورد نظر خود را به ساده ترین شکل و بدون داشتن اطلاعات تخصصی به کاتالوگ، بروشور، لیست قیمت، کارت تبریک و کوپن تخفیف تبدیل نمایید.

hedr

انجام این کار نیز در تنها 3 مرحله انجام می گیرد، عکاسی از سوژه مورد نظر یا انتخاب تصاویر از گالری، انتخاب تمپلیت متناسب با موضوع از بین نمونه های آماده و در نهایت انجام تنظیمات جزئی مثل محل قرار گیری هر بخش و اشتراک گذاری نتیجه با شبکه های اجتماعی یا ذخیره به شکل PDF برای چاپ.

هر یک از این پرزنتیشن های کوچک می تواند شامل حداکثر 20 تصویر باشد که Sprightly به شکل خودکار اندازه و کادر آنها تنظیم خواهد کرد. بر همین اساس می توان گفت اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای کسب و کار های کوچکی مناسب است که قصد دارند با استفاده از موهبت های فناوری دایره ی مشتریان خود را افزایش داده و به سرعت یک کاتالوگ شخصی سازی شده از محصولات متناسب با نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهند.

Sprightly

Sprightly

سازنده: مایکروسافت قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 11 و 9.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Enasiri725
    Enasiri725 | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    حجمش ۲۰ مگ هستش اصلاح کنید بهتره. ? ?

مطالب پیشنهادی