ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دومین نسخه پیش نمایش Android Wear 2.0 برای توسعه دهندگان منتشر شد

تیم توسعه اندروید ساعاتی پیش دومین نسخه پیش نمایش Android Wear 2.0 را برای توسعه دهندگان این پلتفرم منتشر کرده تا بتوانند با تست قابلیت های جدید آن، اپلیکیشن های آینده خود برای پوشیدنی های اندرویدی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

تیم توسعه اندروید ساعاتی پیش دومین نسخه پیش نمایش Android Wear 2.0 را برای توسعه دهندگان این پلتفرم منتشر کرده تا بتوانند با تست قابلیت های جدید آن، اپلیکیشن های آینده خود برای پوشیدنی های اندرویدی را مطابق تغییرات صورت گرفته تنظیم کرده و بهینه سازی نمایند.

این نسخه پیش نمایش جدید، پلتفرم API اندروید را به نسخه 24 ارتقا می دهد، بدین معنا که حالا امکان تعامل آن با آخرین نسخه سیستم عامل یعنی Nougat هم فراهم شده. علاوه بر این موضوع، توسعه دهندگان در این نسخه می توانند پشتیبانی اپلیکیشن های شخص ثالث از ژست های حرکتی روی مچ (Wrist Gestures) را نیز امتحان کنند.

مضاف بر این جابجایی در منوهای ساعت هوشمند به لطف تغییرات و بهینه سازی های انجام گرفته در Wearable Drawers هم در این نسخه بهتر و آسان تر از نسخه های پیشین انجام می گیرد.

در مجموع می توان گفت که این نسخه پیش نمایش به طور اختصاصی برای توسعه دهندگان ارائه شده و قابلیت هایش کاربرد چندانی برای کاربران معمولی ندارد. اگر توسعه دهنده اپلیکیشن برای ساعت های هوشمند هستید و می خواهید آن را برای سازگاری با Android Wear 2.0 امتحان کنید، می توانید برای دانلود نسخه پیش نمایش جدید به این آدرس اینترنتی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی