ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت ضبط و ارسال ویدئو بالاخره به نسخه اندرویدی پیام رسان Hangouts می آید

با گذشت بیش از دو سال از ارائه قابلیت ضبط و ارسال ویدئو در نسخه iOS اپلیکیشن Hangouts، کاربران نسخه اندرویدی این پیام رسان در کمال تعجب تا امروز به این قابلیت دسترسی نداشتند. اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با گذشت بیش از دو سال از ارائه قابلیت ضبط و ارسال ویدئو در نسخه iOS اپلیکیشن Hangouts، کاربران نسخه اندرویدی این پیام رسان در کمال تعجب تا امروز به این قابلیت دسترسی نداشتند. اما بالاخره غول موتورهای جستجو تصمیم گرفته تا این امکان را از طریق یک بروزرسانی به نسخه اندرویدی هنگ آوتز هم اضافه کند.

گوگل نخستین بار قابلیت ضبط و ارسال ویدئو را در فوریه 2014 به نسخه iOS اپ هنگ آوتز اضافه کرد. البته در ابتدا فقط می توانستید ویدئوهایی به طول حداکثر ده ثانیه برای طرف مقابل ارسال کنید.

اما سقف این محدودیت پس از انتشار آپدیتی دیگر در ماه مارس سال جاری به یک دقیقه افزایش یافت، با این وجود باز هم خبری از ارائه آن برای نسخه اندرویدی اپلیکیشن نشد و کاربران این نسخه تنها قابلیت قابل توجهی که طی این بازه دریافت کردند، امکان ارسال استیکر در مکالمات Google Voice بود.

اما به نظر می رسد که تا پایان همین هفته امکانات نسخه iOS و اندروید هنگ آوتز با یکدیگر برابر می شوند. گفتنی است که ارائه این قابلیت برای نسخه اندروید، می تواند گلایه ها از گوگل مبنی بر این که برای پلتفرم iOS اپلیکیشن های بهتری از پلتفرم تحت تملک خودش می سازد را به میزان زیادی کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی