ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار فروش موبایل های مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز

موسسه تحقیقاتی مستقل «Kantar Worldpanel»، گزارش جدید خود را منتشر کرده و در آن به آمار فروش موبایل در سراسر جهان از جمله ایالات متحده،‌ چین، و چند کشور برتر اروپا پرداخته است. در سه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

موسسه تحقیقاتی مستقل «Kantar Worldpanel»، گزارش جدید خود را منتشر کرده و در آن به آمار فروش موبایل در سراسر جهان از جمله ایالات متحده،‌ چین، و چند کشور برتر اروپا پرداخته است. در سه ماه اخیر، آمار فروش برای موبایل های مبتنی بر iOS مناسب بوده، اندرویدی ها فروشی عالی داشته اند و البته تقاضا برای موبایل های ویندوزی باز هم با کاهش رو به رو بوده است.

1468401838_kantar-2016-07-01_story

در سه ماه منتهی به مه ۲۰۱۶، از میان موبایل های فروخته شده در اروپا، ۷۶.۵ درصد دارای پلتفرم اندروید بوده اند. این آمار در مقایسه با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته مشمول ۶ درصد رشد شده. داستان موفقیت اندروید به سرزمین اژدهای سرخ کشیده می شود و در چین، بیش از ۷۹ درصد از موبایل های فروش رفته مبتنی بر اندروید بوده اند در حالی که همین آمار برای ایالات متحده ۶۸.۵ درصد بوده است.

1468401860_kantar-2016-07-07_story

جالب اینکه Kantar خاطر نشان می کند که آیفون SE، در لیست ۱۰ موبایل پرفروش در کشورهای چین، فرانسه، انگلیس و ایالات متحده حضور داشته.

در این میان آمار فروش موبایل های مجهز به ویندوز، باز هم کاهش داشته. چه در مقایسه با مقطع زمانی مشابه در سال پیش و چه در مقایسه با دوره گذشته. با شرایط موجود، انتظار نمی رود که موبایل های مبتنی بر ویندوز با شرایط بهتری رو به رو شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی