ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حرفه ای های معمولی؛ سامسونگ از گلکسی On5 Pro و On7 Pro پرده برداشت

ساعاتی پیش سامسونگ دو گلکسی جدید در کشور هند معرفی کرد. گلکسی On5 Pro و On7 Pro دو موبایلی هستند که از آنها سخن می گوییم و ظاهری تقریباً مشابه با هم و البته نسخه استانداردشان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

ساعاتی پیش سامسونگ دو گلکسی جدید در کشور هند معرفی کرد. گلکسی On5 Pro و On7 Pro دو موبایلی هستند که از آنها سخن می گوییم و ظاهری تقریباً مشابه با هم و البته نسخه استانداردشان دارند اما تفاوت شان، سخت افزار بکار رفته در آنهاست.

Galaxy On5 Pro از نمایشگری ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p برخوردار است. همین موضوع خبر از یک موبایل اقتصادی می دهد. سامسونگ به عنوان چیپست اصلی از اگزینوس 3475 استفاده کرده که حاصل تلاش مهندسان خودش بوده و از پردازنده ای ۴ هسته ای با فرکانس پردازشی ۱.۳ گیگاهرتز استفاده می کند در حالی که پردازشگر گرافیکی مالی-T720 را نیز در کنار آن مدیریت می کند.

Samsung-Galaxy-On5-Pro

این موبایل اقتصادی همچنین از نسل چهارم شبکه های مخابراتی پشتیبانی کرده و یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این در حالیست که سامسونگ سال گذشته از گلکسی On5 پرده برداشته بود و حالا نسخه پرو، تنها حافظه رم و حافظه داخلی را از ۱.۵ و ۸ گیگابایت به ۲ و ۱۶ گیگابایت ارتقاء داده و مدال «پرو» را دریافت کرده است.

در موبایل دومی که از سوی سامسونگ معرفی شده هم شرایط به همین شکل است. On7 Pro حالا دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. سایر مشخصات با On7 تفاوتی ندارند.

سخت افزار این موبایل شامل نمایشگر ۵.۵. اینچی 720p، چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ که دارای پردازنده ای چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۳۰۶ است، دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و درگاه دوگانه سیم کارت هستند.

نکته مثبت اینکه هر دو موبایل با اندروید ۶ به دست کاربر می رسند. محصولات مورد بحث در وب سایت آمازون در هند، با قیمتی معادل ۱۳۷ و ۱۶۷ دلار به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • حامد صانعی
    حامد صانعی | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    نمیدونم ما رو مسخره کرده یا خودشو

  • Parsa Mashalchian
    Parsa Mashalchian | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    سامسونگ بیچاره تلف یه روز گوشی جدید نده بیرون

    • Parsa Mashalchian
      Parsa Mashalchian | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

      تلف میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی