ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه نظرسنجی جدید حکایت از علاقمندی کاربران به اپل واچ دارد

موسسه «J.D. Power»، در امر تحقیقات و بازاریابی فعال بوده و سال هاست که در مورد وسایل و لوازم مختلف، گزارش هایی از میزان رضایت کاربرانِ آنها تهیه می کند. این شرکت به تازگی استفاده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

موسسه «J.D. Power»، در امر تحقیقات و بازاریابی فعال بوده و سال هاست که در مورد وسایل و لوازم مختلف، گزارش هایی از میزان رضایت کاربرانِ آنها تهیه می کند. این شرکت به تازگی استفاده کنندگان از ساعت های هوشمند را هدف قرار داده و در گزارش جدیدش تحت عنوان «میزان رضایت از ساعت های هوشمند - ۲۰۱۶»، اپل مقام نخست را کسب کرده و سامسونگ دوم شده.

این نظر سنجی با مشارکت ۲۶۹۶ کاربر ساعت هوشمند انجام شده که در سال گذشته میلادی دست به خرید چنین محصولی زده اند. نظرسنجی ۱۱ مورد را مد نظر داشته که در میان آنها می توان راحتی بر دست داشتن، زیبایی و راحتی استفاده را مشاهده کرد. کاربران قادر بوده اند در موارد مختلف به ساعت هوشمند خود امتیاز بدهند که جمع این امتیازها به ۱۰۰۰ می رسید.

اپل واچ به طور میانگین امتیاز ۸۵۲ را کسب کرده است در حالی که سامسونگ تنها با ۱۰ امتیاز کمتر، دوم شده است. بیشترین مشکلی که در مورد ساعت های هوشمند مطرح شده، ارتباط مستقیم با عمر باتری آنها داشته اما در سایر دسته بندی ها، کاربران از ساعت های توسعه یافته توسط اپل و سامسونگ رضایت داشته اند.

مشخصاً فروش اپل واچ آنطور که اپل مایل بوده، پیش نرفته ولی اینطور که موسسه تحقیقاتی یاد شده خبر می دهد، بیشتر افرادی که آن را خریداری کرده اند رضایت مندی شان را اعلام نموده اند. در سال ۲۰۱۵ نیز یک نظرسنجی دیگر انجام شد که حکایت از رضایت ۹۷ درصدی کاربران اپل واچ از ساعت هوشمند خود داشت. 

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • kasra_sh
    kasra_sh | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    برای یکی که واقعا استفاده میکنه تز امکانات و خدمات این جور پوشیدنی ها شارژ دستگاه واقعا یه معضل براش، ۲ روز رو جواب بده لااقل یک هفته رو نخواستیم

  • mirilia aril
    mirilia aril | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    اوه واقعا چیز جالبی میتونه باشه واقعا چیز عالی و بدرد بخوریه ممنون

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۳ تیر ۱۳۹۵

    منم راضيم
    من كمي مشكله شنوايي دارم
    و هميشه تماسها و مسيج هارو از دست ميدادم( از نظر زماني گاها ١ ساهت بعد ميديدم)
    از نظر من بينظيره

مطالب پیشنهادی