ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل استارتاپ Kifi را برای بهبود اپلیکیشن Spaces خریداری کرد

اگر از دنبال کنندگان همیشگی خبرهای حوزه تکنولوژی نیستید، احتمالا نمی دانید که گوگل ابزاری به نام Spaces دارد؛ این ابزار در واقع نوعی اپلیکیشن برای اشتراک گذاری محتوا با گروه کوچکی از کاربران است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اگر از دنبال کنندگان همیشگی خبرهای حوزه تکنولوژی نیستید، احتمالا نمی دانید که گوگل ابزاری به نام Spaces دارد؛ این ابزار در واقع نوعی اپلیکیشن برای اشتراک گذاری محتوا با گروه کوچکی از کاربران است و می توان در آن به بحث و تبادل نظر در مورد محتوای یوتوب و فایل های مختلف پرداخت.

در هر صورت، اگر آشنایی لازم را با این اپلیکیشن دارید حتما تایید خواهید کرد که نسخه کنونی اش کاستی هایی دارد و خیلی از قابلیت هایی که از یک غول اینترنتی به نام گوگل انتظار می رود در Spaces دیده نمی شوند و بدتر از همه اینکه همان معدود امکاناتش هم آنطور که باید عمل نمی کنند.

اما ظاهرا شرکت ساکن مانتین ویو برآن شده تا تغییراتی را در این اپلیکیشن اعمال نماید و در همین راستا Kifi را خریداری کرده؛ همان استارتاپی که روی همکاری های اینترنتی و اشتراک گذاری محتوا تمرکز دارد. تیم کیفی در اصل قرار است که به واحد Spaces ملحق شوند تا از این طریق قابلیت های مهم آن را بهبود بدهند. البته اینکه چنین وعده ای چه نتایجی را با خود به دنبال خواهد داشت، مساله ایست که صرفا با گذر زمان مشخص می شود با این همه، روشن است که Spaces دیگر آن بی مهری و بی توجهی سابق را دریافت نخواهد کرد و از این پس انرژی بیشتری صرف بهبودش خواهد شد.

اگر هم اکنون از سرویس مدیریت دانش Kifi استفاه می کنید، شاید این خبر چندان هم به نظرتان مهم نیاید اما احتمالا شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که این سرویس تنها «تا چند هفته دیگر» به فعالیت خود ادامه می دهد و از آن پس دیگر امکان استفاده از سرویس کیفی را نخواهید داشت. از آن زمان، چند هفته دیگر فرصت خواهید داشت تا از داده هایتان روی سرویس بکاپ بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی