ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: اپلیکیشن کیبورد اندروید نوقا برای کلیه دستگاه های اندرویدی منتشر شد

گوگل ساعاتی پیش در کنار معرفی سومین پیش نمایش اندروید N، از جدیدترین نسخه اپلیکیشن کیبورد خود برای این سیستم عامل رونمایی کرد. گوگل کیبورد 5.1 علاوه بر آنکه حالا به تم های رنگی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

گوگل ساعاتی پیش در کنار معرفی سومین پیش نمایش اندروید N، از جدیدترین نسخه اپلیکیشن کیبورد خود برای این سیستم عامل رونمایی کرد. گوگل کیبورد 5.1 علاوه بر آنکه حالا به تم های رنگی برای دادن تنوع به محیط تایپ کلمات مجهز شده، تعداد نسبتا زیادی اموجی جدید هم به آرشیو اموجی های پیشین اپلیکیشن اضافه می کند.

کیبورد مجازی گوگل اگرچه هیچ وقت در میان نمونه های مشابهش بهترین نبوده، اما کمپانی هرگز از رفع مشکلات و ارائه قابلیت های جدید برای آن دست بر نداشته است. بنابراین انتظار می رود که کاربران از آخرین نسخه این کیبورد رضایت کافی را داشته باشند.

علاوه بر اضافه شدن تم های رنگی که بالاتر به آن اشاره کردیم، کاربران کیبورد گوگل حالا می توانند تصاویر دلخواه خود را هم برای پس زمینه کیبورد برگزینند. همچنین امکان تنظیم ارتفاع کیبورد هم از دیگر قابلیت هایی است که کاربران از این پس به آن دسترسی خواهند داشت.

نسخه 5.1 گوگل کیبورد را کلیه کاربران گجت های اندرویدی می توانند هم اکنون از گوگل پلی دانلود کنند. در انتها ناگفته نماند که فقط کاربران اندروید نوقا قادرند به قابلیت هایی کوچکی مثل تعیین رنگ چهره اموجی ها در این کیبورد دسترسی داشته باشند.

Google Keyboard

Google Keyboard

سازنده: Google قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    رفتم توی گوگل پلی نسخه 5.1 نبود
    نسخه 5.0.25 بود که همون قبلیه
    اندرویدمم 5

  • mohamadali.t
    mohamadali.t | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    کیبورد ففط کیبورد نوکیا1100???????

مطالب پیشنهادی