ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل مایکروسافت بازی Pokémon Go را نشانه ای بر موفقیت تکنولوژی واقعیت افزوده تلقی می کند

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا اخیراً در مصاحبه ای با CNBC گفته است اپلیکیشن موفق Pokémon Go، که طی مدت کوتاهی به محبوب ترین بازی موبایل تاریخ آمریکا تبدیل شده، کمپانی ردموندی را نسبت به موفقیت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا اخیراً در مصاحبه ای با CNBC گفته است اپلیکیشن موفق Pokémon Go، که طی مدت کوتاهی به محبوب ترین بازی موبایل تاریخ آمریکا تبدیل شده، کمپانی ردموندی را نسبت به موفقیت هدست واقعیت افزوده هولولنز امیدوار می کند.

نادلا می گوید: «به نظرم مشاهده این که اپلیکیشن هایی از این دست توسعه می یابند واقعاً فوق العاده است. چون وقتی شما در حال ساخت دسته بندی جدیدی برای چنین اپلیکیشن های قدرتمندی هستید، سرمایه گذاری روی آنها بهترین اتفاقی است که می تواند برایتان روی دهد.»

در حال حاضر، مایکروسافت تمایل زیادی به استفاده از پلتفرم واقعیت افزوده خود برای بازی های ویدیویی نشان داده است. پیش از این دموهای زیادی از قابلیت های هولولنز به نمایش درآمده که امکان تبدیل کردن اتاق های خانه به صحنه نبرد و نیز اجرای بازی ماینکرفت روی میز را در مقابل دیدگان مخاطبان قرار داده است.

گذشته از سخنان ساتیا نادلا، «جفری ایملت» (Jeffrey Immelt)، مدیر عامل «جنرال الکتریک» هم به صحبت درباره موج هیجانی که نسبت به Pokémon Go به راه افتاده پرداخته و می گوید موفقیت شگرف این بازی در مدت زمان کمتر از یک هفته، پتانسیل های واقعیت افزوده را نشان می دهد و انتظار دارد که گذشته از گیمینگ، این تکنولوژی تاثیر زیادی را صنعت در سال های آتی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Dani_Borgir
    Dani_Borgir | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    dxomark پوشش بدین

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    اگه ماکروسافت فردا بخرش اصلا تعجب نمی کنم :|

مطالب پیشنهادی