ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولی برای خروج از بحران؛ نست اولین دوربین مناسب برای خارج از خانه خود را عرضه کرد

از زمانی که تونی فادل مقام مدیرعاملی را در نست ترک کرد و به آلفابت پیوست تا نقش مشاور این کمپانی را به عهده گیرد، صحبت و گمانه زنی در مورد آینده این شرکت بسیار ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

از زمانی که تونی فادل مقام مدیرعاملی را در نست ترک کرد و به آلفابت پیوست تا نقش مشاور این کمپانی را به عهده گیرد، صحبت و گمانه زنی در مورد آینده این شرکت بسیار بود. کمپانی مورد بحث حالا با Nest Cam Outdoor بازگشته، که شباهت بسیاری به دوربین خانگی اش دارد با این تفاوت که ضد آب بوده و می تواند ببیند چه کسانی درب منزل شما مراجعه می کنند.

علاوه بر بدنه ضد آب، Nest Cam Outdoor از ابزارهای مغناطیسی برای متصل مانند در سطوح بیرونی بهره می برد. پایه و دوربین به نوعی طراحی شده اند که می توان آن را در هر جهتی چرخاند و اطراف را مشاهده کرد. برخلاف بسیاری از دوربین های کنونی، Nest Cam Outdoor به باتری مجهز نیست و در عوض با سیم به منبع برق وصل می شود.

دوربین جدید نست به یک دلیل نسبت به دیگر دوربین های امنیتی بیرون از خانه برتری دارد و آن هم اتصال دائمی آن به اینترنت، ضبط تصاویر و آپلود آن ها در سرورهای ابری آلفابت است.

دوربین های باتری دار معمولا فقط زمانی که تحرکی را متوجه شوند شروع به ضبط می کنند. تاخیر بین شروع حرکت و زمان ضبط تصویر می تواند همان مدت زمانی باشد که یک دزد می تواند از نشان دادن چهره خود به دوربین جلوگیری کند.

0714_Spaces

نقطه ضعف این نوع دوربین ها به زمانی باز می گردد که برق قطع باشد. در این حالت دوربین ها کاملا ناکارآمد می شوند و نه تصویری ضبط شده و نه چیزی آپلود می شود. همچنین، هیچ حافظه داخلی برای ضبط تصاویر روی این دوربین وجود ندارد که اگر لحظه ای وای-فای قطع شد، تصاویر روی آن ذخیره شود.

با این حال، مشخصات سخت افزاری دستگاه جالب توجه هستند. Nest Cam Outdor می تواند با کیفیت 1080p و با زاویه چرخش 130 درجه از محیط تصویربرداری کند و به لطف 8 لامپ ال ای دی اینفرارد می تواند در شب هم کارآمد باشد.

تمام تصاویر و ویدیوها به صورت رمزگذاری شده به سرورهای مرکزی فرستاده می شوند. قیمت هر واحد Nest Cam Outdoor برابر با 199 دلار است و در پاییز امسال شاهد عرضه آن ها به بازار هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی