ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان ویرایش تصاویر RAW به اپلیکیشن ادوبی لایت روم اضافه شد

پس از درخواست های مکرر کاربران مبنی بر فراهم شدن قابلیت ویرایش تصاویر RAW در اپلیکیشن موبایل ادوبی لایت روم، کمپانی ادوبی بالاخره امروز این قابلیت را به نسخه iOS این اپلیکیشن ویرایش تصاویر اضافه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

پس از درخواست های مکرر کاربران مبنی بر فراهم شدن قابلیت ویرایش تصاویر RAW در اپلیکیشن موبایل ادوبی لایت روم، کمپانی ادوبی بالاخره امروز این قابلیت را به نسخه iOS این اپلیکیشن ویرایش تصاویر اضافه کرده است. با بروزرسانی اپ iOS لایت روم به آخرین نسخه حالا می توانید تصاویر حجیم RAW را به آیفون یا آیپدتان منتقل کرده تا بتوانید آنها را پیش از انتقال به رایانه برای مراحل بعدی ویرایش به دقت چک کنید.

همچنین در نسخه iOS امکان ویرایش تصاویر RAW هم برایتان مهیا شده تا بتوانید همچون نسخه های دسکتاپ و تحت وب لایت روم در میزان روشنایی، سایه ها و موارد دیگر تغییرات دلخواه تان را اعمال کنید. نکته بسیار خوب اینکه کلیه این تغییرات میان دستگاه های مختلف همگام سازی هم می شوند.

مضاف بر این امکان انتخاب و برش زدن بخشی از تصاویر به اشکال خطی و دایره ای هم به لایت روم iOS اضافه شده تا از این روش قادر به تأکید روی بخش های به خصوصی از تصویرتان باشید. همچنین اگر با آیپد و یک کیبورد شخص ثالث کار می کنید، حالا می توانید از میان برهای کیبورد در اپلیکیشن موبایل لایت روم نیز کمال بهره را ببرید.

Lightroom

اما اندرویدی ها هم از بروزرسانی لایت روم بی نصیب نمانده اند. اوایل امسال ادوبی امکان عکاسی مستقیم با لایت روم را به نسخه اندرویدی این اپلیکیشن اضافه کرد و حالا با این بروزرسانی دسترسی به تنظیمات دستی برای عکاسی را هم برای کاربران به ارمغان آورده. این تنظیمات که در حالت عکاسی Pro می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید شامل تنظیم سرعت شاتر، ISO، روشنایی و فوکوس دستی هستند.

همچنین ویجت جدیدی برای دوربین درون برنامه ای لایت روم طراحی شده تا برای استفاده از قابلیت های عکاسی اپ لازم نباشد که آن را به طور کامل باز کنید. ضمنا پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن کامل و ویرایش آن ها هم از دیگر قابلیت های جدیدی است که در نسخه اندروید ادوبی لایت روم شاهدش هستیم. هر دو نسخه iOS و اندروید لایت روم رایگان هستند و می توانید همین حالا آن ها را از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

Adobe Lightroom

Adobe Lightroom

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75.6 / 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی