ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اسکرین شات هایی که وجود اسکنر عنبیه چشم در گلکسی نوت ۷ را تائید می کنند

با نزدیک شدن به ۱۲ مرداد ماه، تاریخ رونمایی رسمی گلکسی نوت ۷، رفته رفته صحت برخی از شایعاتی که پیش تر در مورد این اسمارت فون شنیده بودیم در حال مشخص شدن است. برای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

با نزدیک شدن به ۱۲ مرداد ماه، تاریخ رونمایی رسمی گلکسی نوت ۷، رفته رفته صحت برخی از شایعاتی که پیش تر در مورد این اسمارت فون شنیده بودیم در حال مشخص شدن است. برای مثال، اکنون به صورت قطعی می دانیم که دیوایسی با نام گلکسی نوت ۶ در دستور کار قرار ندارد و سامسونگ برای جلوگیری از سردرگمی کاربران عنوان نوت ۷ را برای فبلت پرچمدار تازه اش برگزیده.

ضد آب و گردغبار بودن این دستگاه و بهره مندی اش از استاندارد IP68 هم تقریباً قطعی جلوه می کند و حالا داده هایی جدیدی در دسترس قرار گرفته که تائید کننده مجهز بودن اش به اسکنر عنبیه چشم هستند.

امروز و در همین راستا اسکرین شات ها و تصاویری روی اینترنت درز پیدا کرده اند که اشاره ای به موضوع یاد شده دارند. بر اساس این عکس ها می توان دید که کاربر برای راه اندازی و تنظیم سیستم اسکنر عنبیه چشم می بایست اسمارت فون را در فاصله ای مابین ۲۵ الی ۳۵ سانتی متری در مقابل صورت خود گرفته و به دو دایره ای که روی نمایشگر نشان داده می شوند بنگرد، تا در نهایت دستگاه بتواند الگویی مناسب را از عنبیه های او به دست آورده و برای شناسایی اش در دفعات بعدی مورد استفاده قرار دهد.

در این بین، یک وبلاگ نویس روسی با نام «Eldar Murtazin» هم به نقل از منابع خود ذکر کرده که اسکنر عنبیه به کار رفته در نوت ۷ عملکردی بسیار سریع خواهد داشت و می تواند این اسمارت فون را در کمتر از یک ثانیه آنلاک کند.

البته با این وجود بازهم کاربر این گزینه را در اختیار دارد که به جای اسکنر چشمی از حسگر اثر انگشتی که در درون دکمه ی هوم تعبیه شده استفاده برده و امنیت تلفن هوشمند خودش و اطلاعات ذخیره گشته در آن را از این طریق تامین نماید.

همانطور که می دانید با ۱۲ مرداد فاصله ی چندانی نداریم، ولی به یقین تا تاریخ مذکور بازهم اخبار، جزئیات و تصاویر بیشتری در اینترنت انتشار خواهند یافت که صحت یا عدم صحت شایعات پیشین را معین خواهند کرد.

Iris-scanner-appears-on-top-for-the-Samsung-Galaxy-Note-7

samsung-galaxy-note-7-iris-scanner-01-443x540

Screenshot-shows-the-directions-for-using-the-iris-scanner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • aryanhasanzadeh
    aryanhasanzadeh | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    این یه اشکال بزرگ درش وجود داره
    فکر کنید شما از لنز استفاده میکنید و گوشیتون رو از طریق این قابلیت با لنز محافظت میکنید
    حالا یکی با داشتن یک لنز دیگه ساخت همون شرکت قفل گوشیتون رو باز کنه

  • reza
    reza | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    دقیق نیست امنیتش زیاد نیس

  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    برای اسکن عنبیه چشم از لیزر irکه نور متمرکز و نامزئی ای داره استفاده میشه برای همین هم تاریکی یا روشنایی زیاد تاثیری نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی