ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دومین نسخه بتای iOS 10 از استریم زنده بازی ها و اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند

درست مثل سرویس هایی چون توئیچ و یوتوب گیمینگ، فریم ورک ReplayKit که اپل نخستین بار آن را در iOS 9 معرفی کرد هم قرار است تا به زودی از قابلیت استریم زنده برخوردار شود. ReplayKit تا کنون امکان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

درست مثل سرویس هایی چون توئیچ و یوتوب گیمینگ، فریم ورک ReplayKit که اپل نخستین بار آن را در iOS 9 معرفی کرد هم قرار است تا به زودی از قابلیت استریم زنده برخوردار شود. ReplayKit تا کنون امکان ضبط ویدئو از محیط اپلیکیشن ها و اشتراک گذاری آنها در زمان دیگر را به کاربران ارائه می کرد، ولی توانایی مخابره این تصاویر به طور زنده را نداشت.

اما به نظر می رسد که این اوضاع قرار است که با انتشار iOS 10 تغییر کند. یکی از کاربران انجمن های Reddit با نام کاربری Coldplayer42 اخیرا اسکرین شات هایی از اپلیکیشن Swift Playgrounds در دومین نسخه بتای iOS 10 منتشر کرده که در آن گزینه جدیدی تحت عنوان Broadcast Live در بخش تنظیمات اپ رؤیت می شود، موردی که در نسخه های بتای پیشین iOS 10 مشاهده نمی شد.

به گفته اعضای Reddit، کاربران می توانند با انتخاب این گزینه به غیر از دسترسی مستقیم به سرویس های استریم زنده مختلف همچون توئیچ، پیامی تحت عنوان Find Broadcasting Apps را هم ببینند که با اشاره روی آن، اپلیکیشن های دیگری که از این قابلیت پشتیبانی می کنند هم به آن ها پیشنهاد خواهد شد.

برخی از کاربران Reddit گزارش داده اند که موفق شده اند تا بازی هایی مثل آسفالت 8 را از طریق گزینه Broadcast Live در یوتوب گیمینگ و توئیچ استریم کنند. البته طبق نظرات اعضای Reddit به نظر می رسد که فقط دستگاه های 64-بیتی قادر به انجام این کار هستند، بنابراین اگر از گجت های قدیمی تر از آیفون 5S یا آیپد ایر استفاده می کنید احتمالا شانس تجربه این قابلیت را نخواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    اوه عالی شده

مطالب پیشنهادی