ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عملیاتی بلک بری: هیچوقت نگفتیم که استفاده از سیستم عامل BB10 را کنار می گذاریم

هفته گذشته بود که یکی از معاونین ارشد بلک بری، «الکس تربر» (Alex Thurber) گفت این کمپانی برنامه ای برای کنار گذاشتن کیبوردهای فیزیکی ندارد. حالا امروز مدیر عملیاتی شرکت یاد شده، یعنی «مارتی بیرد» (Marty ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

هفته گذشته بود که یکی از معاونین ارشد بلک بری، «الکس تربر» (Alex Thurber) گفت این کمپانی برنامه ای برای کنار گذاشتن کیبوردهای فیزیکی ندارد. حالا امروز مدیر عملیاتی شرکت یاد شده، یعنی «مارتی بیرد» (Marty Beard)، یکبار دیگر به طرفداران پرو پا قرص برند کانادایی امید داده و گفته هیچگاه سخنی در رابطه با عدم تولید یک دستگاه جدید و مجهز به سیستم عامل BB10 به میان نیامده است.

با توجه به اینکه تلفن هوشمند Priv بلک بری و دو موبایل بعدی کانادایی ها که هنوز عرضه نشده اند، همگی از سیستم عامل اندروید بهره می برند، بیرد می گوید کمپانی مورد اشاره می خواهد تا بهترین قابلیت های سیستم عامل خود را برداشته و ضمن افزودن آنها به پلتفرم موبایلی گوگل، نوعی اسمارت فون هیبریدی منحصر به فرد را توسعه دهد.

ناگفته نماند بلک بری کماکان فروش موبایل های مجهز به BB10 را متوقف نکرده و دیوایس هایی چون Black Berry Leap ،BlackBerry Passport و BlackBerry Classic هنوز به دست متقاضیان می رسند (هرچند که چندی پیش تولید مدل Classic پایان یافت). ماه آینده قرار است ورژن 10.3.3 سیستم عامل مذکور هم به دارندگان موبایل های سازگار با آن عرضه گردد و آپدیت بعدی هم برای سال آتی میلادی برنامه ریزی شده.

مارتی بیرد در بیانیه خود گفته است:

نقشه راه ما کاملاً توسط مشتریان هدایت می شود. ما قطعاً BB10 را کنار نخواهیم گذاشت چون مخاطبان زیادی در حال استفاده از آن بوده و انتظارات شان بسیار بالا است. کمپانی هیچوقت نگفته که دستگاهی دیگر و مجهز به پلتفرم مورد بحث نخواهد ساخت. بلک بری در حال استخراج بهترین قابلیت های سیستم عامل BB10 و افزودن آنها به اندروید است تا پلتفرمی هیبریدی از بهترین ویژگی های هر دو را فراهم آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza
    reza | ۲۴ تیر ۱۳۹۵

    نه تو رو خدا کنار بزار

    • | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

      خخخخ دمت گرم

مطالب پیشنهادی