ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان Fallout Shelter برای پی سی منتشر شد

اولین حضور کمپانی بتسدا در زمینه بازی های موبایل به یکی از موفقیت آمیزترین برنامه های آن ها تبدیل شد. به نظر حتی خود بتسدا هم نمی توانست این حجم از استقبال را پیش بینی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

اولین حضور کمپانی بتسدا در زمینه بازی های موبایل به یکی از موفقیت آمیزترین برنامه های آن ها تبدیل شد. به نظر حتی خود بتسدا هم نمی توانست این حجم از استقبال را پیش بینی کند. همان طور که آن ها قول داده بودند، پس از انتظارات فراوان، سرانجام فال آوت شلتر به همراه آپدیت بزرگ 1.6 خود برای رایانه های شخصی منتشر شد تا دارندگان این پلتفرم بتوانند بار دیگر در دنیای اعتیادآور فال آوت غرق شوند.

نکته بسیار جالب اینجاست که بازی در استیم قرار ندارد. به بیان دیگر، برای انجام فال آوت شلتر نیازمند لانچر خود بتسدا هستید که می توان آن را از اینجا دانلود کرد. بعد از نصب این اپلیکیشن، قابلیت انجام بازی را خواهید داشت. فال آوت شلتر سال گذشته ابتدا برای سیستم عامل iOS منتشر شد. بازی توانست تنها دو هفته پس از انتشار، با پرداخت های درون برنامه ای بیش از پنج میلیون دلار درآمدزایی کند.

چند ماه بعد دارندگان دیوایس های اندرویدی توانستند به تجربه بازی بپردازند. آپدیت بزرگی هم که بالاتر گفتیم قرار است تا ماموریت، منطقه، سیستم مبارزه و شخصیت های جدیدی را به این عنوان اضافه کند. طبیعتا کسانی که از تکراری شدن بازی ناراضی بودند، این آپدیت می تواند خبری خوبی برای آن ها باشد.

برای اطلاعات بیشتر، در این عنوان اعتیاد آور مدیریت پناهگاهی زیرزمینی را خواهید داشت؛ منطقه ای که به واسطه فجایع عظیم هسته ای ساخته شده است. در ابتدای بازی تعداد خانه های این پناهگاه بسیار پایین بوده و با کمی پیشروی می توانید آن را افزایش دهید. اگر از علاقه مندان به فال اوت شلتر هستید، توصیه می کنیم راهنمای این بازی را دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    عجیبه. انتظار داشتم در قالب یک بازی یونیورسال در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت قرار بگیره یا حداقل دیگه روی استیم ارائه بشه...

مطالب پیشنهادی