ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شکارچیان ارواح

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Real Moto

قق

مدتی می شود که استودیوی بازی سازی Soner Kara با عرضه ی عنوان ترافیک رایدر در سبک موتورسواری نبض بازار را در دست گرفته و در این میان هم کمتر استودیویی جرأت قد علم کردن در این سبک را دارد. اگر عاشق موتور سواری بوده و بعد از تجربه ی عناوین درجه یکی چون ترافیک رایدر به دنبال یک تجربه ی ناب دیگر هستید پس همین حالا Real Moto را دانلود کنید.

ریل موتو سعی دارد با گرافیک چشم نواز و همچنین طراحی نزدیک به واقعیت موتورهای مسابقه ای تجربه ای نوین را در سبک موتورسواری ریسینگ برای شما پدید آورد. جدید ترین ساخته ی Dreamplay Games بیش از 150 رویداد چالش برانگیز داشته و با پیشروی در بازی می توانید از بین 11 موتور مسابقه ای مختلف، مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

نگران نباشید، ویژگی های بازی به همین جا ختم نمی شود؛ در ریل موتور قادر هستید کاراکتر مورد نظرتان را شخصی سازی کرده و به تقویت موتور خود بپردازید. جالب است بدانید که پس از گذشت مدت کوتاهی از زمان عرضه ی بازی حالا تعداد دفعات دانلود آن مرز میلیون را در نوردیده، بنابراین می دانید که از دانلود و نصب آن ابدا پشیمان نخواهید شد، خصوصا اگر به بخش مالتی پلیرش سری زده و  با این اجتماع میلیونی به رقابتی جانانه بپردازید.

Real Moto

Real Moto

سازنده: Dreamplay Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 182 مگابایت زبان:

Bullet Party CS 2 : GO STRIKE

com- (4)

مگر می شود گیمر باشید و عنوانی چون کانتر استریک را تجربه نکرده باشید؟ محال است، در غیر این صورت باید بگوییم نصف عمرتان بر فناست. مطمئنا دلتان می خواهد نسخه ای از این بازی را در موبایل هم تجربه کنید. حالا Bunbo games با قدرت تمام اقدام به توسعه ی عنوانی مشابه برای دیوایس های همراه کرده است. همین ابتدای کار بگوییم که Bullet Party CS 2 : GO STRIKE عنوانی کاملاً آنلاین بوده و بنابراین همیشه باید به سرورهای بازی متصل باشید.

Bullet Party CS 2 : GO STRIKE یک بازی شوتر اول شخص و آنلاین است که سعی دارد با در اختیار گذاشتن مواردی چون: شخصی سازی رابط کاربری، نقشه های بزرگ ، قابلیت ساخت اتاق شخصی برای بازی با دوستان و شبیه سازی دقیق سلاح ها از روی نمونه واقعی، تجربه ی شگفت انگیزی از عناوین شوتر را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر به بازی های آنلاین علاقه دارید، می خواهید گذری به خاطرات گذشته زده و از تجربه ی یک بازی گرافیکی جذاب لذت ببرید، پس منتظر چه هستید؟ همین حالا Bullet Party CS 2 : GO STRIKE را دانلود کنید و به این رقابت هیجان انگیز بپیوندید.

Bullet Party CS 2 : GO STRIKE

Bullet Party CS 2 : GO STRIKE

سازنده: Bunbo games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 98 مگابایت زبان:

Dream City: Metropolis

com- (3)

همیشه بازی هایی هستند که در سبک خود استانداردهای جدیدی ایجاد می کنند و باقی استودیوهای بازیسازی باید با پذیرش ریسک برچسب تقلیدی خوردن، دست به تولید عناوین مشابهی با آن ها بزنند. اما دنیای بازی عرصه رقابت حرفه ای هاست و بازی سازان هرگز برای تولید عناوین بهتر دست از تلاش بر نمی دارند.

در سبک شبیه سازی و در زمره ی عناوین شهرسازی دیوایس های همراه بعید می دانیم نام SimCity BuildIt به گوشتان نخورده باشد. یک بازی کامل از هر نظر. حالا استودیوی بازی سازی استورم 8  برای رقابتی تنگاتنگ با این عنوان اقدام به عرضه ی Dream City: Metropolis کرده است. در دریم سیتی: متروپلیس می توانید شهری با اسم دلخواهتان ایجاد کرده و سپس زیربنای آن را توسط هزاران ساختمان و سازه ی مختلف و متنوع بسازید.

از جمله ویژگی های ساخته ی استودیوی بازی سازی استورم 8 می توان به قابلیت بازی به صورت آنلاین، گسترش شهر به شهرستان های مختلف و همچنین ایجاد مشاغل گوناگون اشاره کرد. علاوه بر این بد نیست بدانید که دریم سیتی: متروپلیس یک عنوان آنلاین بوده و در هر لحظه باید به سرورهای بازی متصل باشید.

Dream City: Metropolis

Dream City: Metropolis

سازنده: Storm8 Studios قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 43.75/96.5 مگابایت زبان:

Ghostbusters™: Slime City

com- (1)

شهر نیویورک بار دیگر مورد حمله ی موجودات ماورا الطبیعه قرار گرفته. حالا شما باید در قالب یک شکارچی روح  به کمک شهر شتافته و نیویورک را از دست این ارواح خبیث و هیولاهای مرموز نجات دهید. در Ghostbusters™: Slime City می توانید یک تیم شکارچی تشکیل دهید و با از بین بردن ارواح به کسب امتیاز بپردازید.

اکتیویژن که به خاطر بلاهایی که بر سر فرنچایز کال آو دیوتی آورده در حال حاضر یکی از منفورترین کمپانی های صنعت بازیست، با عرضه ی عنوانی چون گوستباسترز: اسلایم سیتی برای دیوایس های همراه توانسته به میزان کمی از دلخوری گیمرها نسبت به خود بکاهد.

شخصی سازی کاراکتر قابل بازی، تقویت قابلیت ها و همچنین طراحی هنری بسیار زیبای محیط از جمله ویژگی های خوب گوستباسترز: اسلایم سیتی به شمار می روند. دنبال یک بازی متفاوت هستید؟ خود را برای چالش های غیر قابل پیش بینی آماده کرده اید؟ پس بدون درنگ اقدام به دانلود این بازی کنید. بد نیست بدانید که در این عنوان می توانید به صورت Co-op هم با دیگر بازیکنان به بازی پرداخته و لذت دوچندانی از شکار ارواح ببرید.

Ghostbusters™: Slime City

Ghostbusters™: Slime City

سازنده: Activision Publishing, Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 190/224 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی