ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ASAP Launcher؛ سریع ترین لانچر اندروید برای دسترسی به اپلیکیشن ها

ساده ترین، سبک ترین و سریع ترین لانچری که تا حالا از آن استفاده کرده اید چه بوده؟ Apex Launcher؟ Arrow Launcher؟ فراموش شان کنید. لانچری که امروز به شما معرفی می کنیم آمده تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

ساده ترین، سبک ترین و سریع ترین لانچری که تا حالا از آن استفاده کرده اید چه بوده؟ Apex Launcher؟ Arrow Launcher؟ فراموش شان کنید. لانچری که امروز به شما معرفی می کنیم آمده تا دیدگاه تان نسبت به مفاهیمی مثل «سادگی»، «سرعت» و «سهولت دسترسی» را به کلی دگرگون کند.

همانطور که از نامش پیداست، ASAP با ادعای اینکه می تواند شما را در «سریع ترین زمان ممکن» به هدف تان برساند به میدان رقابت لانچرهای اندروید پاگذاشته. حقیقتش را بخواهید پیش از نصب و تجربه آن چندان به صحت این ادعا امیدی نداشتیم و ASAP را یک لانچر معمولی مثل صدها لانچر دیگر تصور می کردیم، اما پنج دقیقه کار در محیطش کافی بود تا موضع مان نسبت به این لانچر استثنایی 180 درجه تغییر کند.

ASAP Launcher 1

ASAP Launcher نه صفحه خانه دارد و نه ویجت، هیچ منو یا پوشه یا هر آیتم اضافی دیگر هم در آن نمی بینید. رابط کاربری متریال و جذاب ASAP فقط و فقط از پنج صفحه به شکل کارت تشکیل شده که با سوایپ می توان بین آن ها جابجا شد.

اما پیش از پرداخت به هر کارت، بگذارید نحوه دسترسی به پراستفاده ترین المان های اندروید را در ASAP برایتان شرح بدهیم: نوار ابزار و منوی اپلیکیشن ها. در هر یک از پنج کارت ASAP که باشید، یک سوایپ ساده از حاشیه سمت راست یا چپ نمایشگر کافیست تا نوار ابزار و فهرست اپلیکیشن ها به شکل کشویی برایتان نمایان شوند.

اپلیکیشن ها علاوه بر آنکه با کشیدن انگشت روی حروف الفبا در حاشیه فهرست قابل جستجویند، با تایپ عنوان شان هم قابل دسترسی اند. ضمنا آیتم های به نمایش درآمده در نوار ابزار ASAP را هم می توانید به دلخواه خودتان شخصی سازی کنید.

دسترسی به حد کافی ساده هست، اما آیا ساده تر هم می شود؟ بله، می توانید میان برهای اپ ها را در داک کشویی پایین صفحه بگذارید. این داک که هم از طریق سوایپ و هم فشردن دکمه Home باز می شود قادر است تا 15 آیکن اپ در حالت عمودی و تا 18 آیکن در حالت افقی (برای تبلت) را در خودش جای بدهد تا حتی دسترسی به اپ ها در آن از منوی کشویی هم سریع تر باشد.

ASAP-Launcher 2

تمام مواردی که تا حالا گفتیم فقط برای صفحه مرکزی ASAP بودند. لانچر مورد بحث چهار صفحه یا بهتر بگوییم کارت دیگر هم دارد که با سوایپ به چپ و راست می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید: کارت مخاطبین و پیش بینی آب و هوا در سمت چپ و کارت های رویدادهای تقویم و فهرست های انجام کار در سمت راست.

این چهار کارت خصوصا کارت مخاطبین (که امکان مرتب سازی مخاطبین در آن ها بر اساس آخرین تماس ها و محبوب ترین ها ممکن شده) برای استفاده روزانه فوق العاده ظاهر می شوند. وجود تم های تاریک و روشن و تم تطبیق دهنده رنگ پس زمینه کارت ها با زمان روز هم از جمله قابلیت های بسیار خوب ASAP Launcher به حساب می آید.

ASAP Launcher برای استفاده رایگان است، اما اگر به غیر از امکاناتی که گفتیم خواستار قابلیت های دیگری مثل نصب پکیج آیکن های شخص ثالث و استفاده از ویجت پخش موزیک و ویجت اپلیکیشن پیام رسان در آن هستید باید دست به جیب شده و آیتم های مختلف آن را به صورت درون برنامه ای خریداری کنید. این موضوع شاید یکی از نقاط ضعف ASAP در برابر لانچرهایی باشد که این امکانات را به رایگان در اختیار کاربران شان قرار داده اند.

البته تجربه کار با ASAP متفاوت تر از هر لانچری خواهد بود که تا به حال از آن استفاده کرده اید. اگر سرعت و سهولت دسترسی و البته طراحی متریال اولویت های شما در انتخاب یک لانچر هستند، ASAP گزینه ای است که نباید به آسانی از کنارش بگذرید.

ASAP Launcher

ASAP Launcher

سازنده: Tim Clark – Clark IT Consultancy قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.0 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • captain
    captain | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    از لحاظ سرعت و سبکی کافیه فقط lean luncher. رو نصب کنی با حجم1 مگ دیگه لانچر دیگه ای رو نصب نمیکنی. امتیازش رو با نظراتم نگاه کنی داخل گوگل پلی خودش شاهده همه چیزه.

مطالب پیشنهادی