ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیس محافظ ریزر برای آیپد پرو
تکنولوژی

کیس اختصاصی «ریزر» برای آیپد پرو جهت تجربه متفاوت بازی های موبایلی

کمپانی ریزر (Razer) که در زمینه تولید لپ تاپ و لوازم جانبی تخصصی پی سی گیمینگ فعالیت دارد، به تازگی کیس محافظ ویژه ای را برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل با نام Mechanical Case عرضه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

کمپانی ریزر (Razer) که در زمینه تولید لپ تاپ و لوازم جانبی تخصصی پی سی گیمینگ فعالیت دارد، به تازگی کیس محافظ ویژه ای را برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل با نام Mechanical Case عرضه کرده تا تجربه بازی روی تبلت ها را به سطحی تازه تر ارتقا دهد.

همین اقدام به تنهایی نشان می دهد که این شرکت بازی های موبایلی را کاملاً جدی گرفته و قصد دارد در این زمینه نیز به صورت حرفه ای ورود کند. به خصوص که آنها اولین قدم را با افزودن یک کیبورد مکانیکی به این کیس هوشمندانه برداشته اند، چون گجت هایی با نمایشگر بزرگ چون آیپد پرو به عنوان جایگزینی برای رایانه های رومیزی مطرح شده اند و بدون حضور کیبورد یا حتی ماوس این تجربه ناقص خواهد ماند.

کیس مکانیکی ریز از سه بخش اصلی تشکیل شده؛ بدنه ای از جنس پلی کربنات، کیبورد رنگ مات و پایه نگهدارنده فلزی. در کیبورد این محصول اندازه دکمه ها به خوبی طراحی شده و به مانند لپ تاپ ها از نور پس زمینه برخوردار هستند. به گفته سازنده برای فشردن هر دکمه به حدود ۷۰ گرم نیرو نیاز است که این به معنی افزایش دقت در تایپ خواهد بود. امکان سفارش بدنه از جنس پلی کربنات شفاف نیز وجود دارد.

کیبورد Mechanical Case از طریق بلوتوث به آیپد پرو متصل می شود و امکانی برای اتصال سایر ابزارهای جانبی ریزر برای آن در نظر گرفته نشده است.

شرکت سازنده مدعیست باتری کیبورد این کیس با نور پس زمینه ۱۰ ساعت و بدون آن تا ۶۰۰ ساعت دوام خواهد آورد.

کیس مکانیکی ریزر از همین حالا و با قیمت ۱۷۰ دلار قابل تهیه است. شاید این قیمت گران به نظر برسد، اما سازنده وعده بهترین کیفیت در تولید و مواد اولیه را داده است.

Razer-keyboard-for-iPad-Pro--1

Razer-keyboard-for-iPad-Pro-Apple-7 Razer-keyboard-for-iPad-Pro-Apple-4 Razer-keyboard-for-iPad-Pro-Apple-6 Razer-keyboard-for-iPad-Pro-Apple-3 Razer-keyboard-for-iPad-Pro-Apple-5 Razer-keyboard-for-iPad-Pro-Apple-8 Razer-keyboard-for-iPad-Pro-Apple-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی