ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تکذیب شد؛ تمام بازی های پلی استیشن وی آر از کنترلر DualShock 4 پشتیبانی نمی کنند

روز گذشته برایتان نوشتیم که کمپانی سونی در بیانیه ای به وب سایت گیمر گفته که تمام بازی های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن از کنترلر Dualshock 4 کنسول پلی استیشن 4 پشتیبانی می کنند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

روز گذشته برایتان نوشتیم که کمپانی سونی در بیانیه ای به وب سایت گیمر گفته که تمام بازی های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن از کنترلر Dualshock 4 کنسول پلی استیشن 4 پشتیبانی می کنند. با این حال سونی به تازگی سخنان پیشین خود را نقض کرده و طی مصاحبه ای با وب سایت The Verge گفته تمام بازی های پلی استیشن وی آر از کنترلرهای سنتی پشتیبانی نمی کنند.

در بیانیه تازه سونی آمده: «تقریباً تمام عناوین پلی استیشن وی آر از DualShock 4 پشتیبانی می کنند و برخی از بازی ها با استفاده از تجهیزات خاص مانند موو یا کنترلر اخیراً معرفی شده Aim تجربه بهتری در اختیار گیمر خواهند گذاشت. با این حال، تعداد محدودی از این عناوین صرفاً نیازمند کنترلرهای موو هستند.»

در واقع در حالی که سونی از تمام توسعه دهندگان هدست پلی استیشن وی آر خواسته تا بازی هایشان از کنترلر DualShock 4 پشتیبانی کند، عناوینی چون Job Simulator در این میان استثنا به شمار می روند و تنها با موو سازگاری دارند. در همین راستا، استودیوی Owlchemy Labs هم اعلام کرده که بازیکنان برای تجربه Job Simulator نیازمند دو کنترلر موو هستند.

با این همه، عناوینی چون Resident Evil 7 و Rigs: Mechanized Combat League قطعاً از DualShock 4 هم پشتیبانی می کنند؛ چون نسخه استاندارد آنها قرار است روی کنسول پلی استیشن 4 هم عرضه گردد. باید افزود که تمام بازی های معمولی کنسول پلی استیشن 4 را هم می توان در فضای واقعیت مجازی تجربه کرد اما هیچ یک از آنها به صورت اختصاصی برای تکنولوژی مورد بحث توسعه نیافته اند و صرفاً گیمر را در محیطی مجازی با نمایشگری 5 متری قرار می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nazarpoor
    nazarpoor | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    گیم گیم های قدیمی الان هروز یه حرفی میزنم آدم بیخیالش میشه

مطالب پیشنهادی