ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راه حل ساکنین جزایر فارو برای حضور در سرویس استریت ویو؛ تجهیز گوسفندان به دوربین ۳۶۰ درجه

گوگل همه جا را تحت پروژه استریت ویو تصویر برداری کرده. از غارهای عمیق گرفته تا کوه اورست را می توان در استریت ویو مشاهده کرد و از نزدیک دید، اما هیچ وقت فرصت آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

گوگل همه جا را تحت پروژه استریت ویو تصویر برداری کرده. از غارهای عمیق گرفته تا کوه اورست را می توان در استریت ویو مشاهده کرد و از نزدیک دید، اما هیچ وقت فرصت آن پیش نیامده که به جزایر فارو سری بزند.

این مجمع الجزایر کوچک و خودمختار در میانه های شمال اقیانوس اطلس جای خوش کرده اند و تقریبا دو برابر جمعیت 49 هزار نفری خود گوسفند دارند. بنابراین اگر قرار باشد ساکنان این جزیره دست به کار شوند و منتظر گوگل نباشند، بهتر است از این موجودات بامزه و دوست داشتنی کمک بگیرند.

دوریتا دال اندریسن و دیگر همکارانش به ماشین های مخصوص گوگل و دوربین هایش دسترسی نداشتند، بنابراین دوربین های 360 درجه خودشان را به 5 گوسفند وصل کردند و آن ها را به جزیره فرستادند.

دوربین ها از پنل های خورشیدی بهره مند بودند تا برای تامین انرژی نیازی به اتصال منبع برق به گوسفندها نباشد. از سوی دیگر، GPS هم مسیر گوسفندها را ثبت کرده و اطلاعات را برای تیم می فرستاد تا وارد استریت ویو کنند.

نتیجه اما ویدیویی است که حالا در حالت 360 درجه روی یوتوب قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Maleki
    Mohammad Maleki | ۲۵ تیر ۱۳۹۵

    هر زمان یوتیوب آزاد شد،ازش فیلم بزارید??

مطالب پیشنهادی