ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

برگزاری اولین دور مسابقات جام ملی سرعت پهپاد ها بر بام ایران

اولین و بزرگ ترین دوره ی مسابقات جام ملی سرعت پهپاد ها به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد در مرداد ماه امسال با حضور ۳۸ تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد. این ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

اولین و بزرگ ترین دوره ی مسابقات جام ملی سرعت پهپاد ها به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد در مرداد ماه امسال با حضور ۳۸ تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد. این مسابقات که برای اولین بار در کشور برگزار می شود در نوع خود یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین مسابقات تخصصی پهپادهاست که با همت مسئولان استانی و کشوری از ۱۹ مرداد امسال رسماً با رقابت شرکت کنندگان آغاز خواهد شد و تا ۲۲ مرداد ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

شرکت کنندگان با پهپاد های سریع خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد. از نکات مهم این مسابقات می توان به اهدای جوایز به تیم های برتر از لحاظ فنی، طراحی، مهارتی و اخلاق اشاره کرد که این خود می تواند انگیزه ای مضاعف برای تیم های شرکت کننده باشد تا در فضایی علمی، فناورانه و صمیمی تا آخرین لحظه دست از تلاش بر ندارند.

این مسابقه به همت انجمن علمی دانشجویی مکاترونیک و هوش مصنوعی دانشگاه شهرکرد برگزار می شود و به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، با همت و تلاش دستگاه های استانی و کشوری، نمایشگاهی در حوزه ی صنایع نوین فناور با محوریت تلفیق رباتیک و صنایع هوانوردی نیز همراه این مسابقات تدارک دیده شده تا فرصتی برای ایجاد ارتباط میان پایگاه های علمی پژوهشی کشور و صنایع فناور و پیشرو در این حوزه باشد.

از جمله حامیان این رویداد می توان به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد توسعه ی فناوری هوانوردی ریاست جمهوری، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت شهرک های صنعتی، انجمن رباتیک ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صنایع دفاع و اتحادیه ی انجمن های علمی دانشجویی مکاترونیک و رباتیک کشور اشاره کرد.

لازم به ذکر است به تیم هایی که بتوانند رتبه های اول تا چهارم اولین دوره ی مسابقات جام ملی سرعت پهپاد ها را کسب کنند مجموعاً ۱۲۰ میلیون ریال جایزه ی نقدی و به تیم های شرکت کننده ی برتر در زمینه ی فنی، طراحی، مهارت و اخلاق، مجموعاً جوایز غیر نقدی به ارزش ۴۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق وبسایت این رویداد اطلاعات لازم را کسب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    هزینه تحقیق و توسعه و ساخت و آزمایش که از مجموع جوایز مسابقه بیشتر می شه :))
    حالا برای شروع خوبه!

مطالب پیشنهادی