ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویداد گیمینگ MSI در ایران، 31 تیر ماه برگزار می شود

شرکت MSI قصد دارد مراسم ویژه‌ ای را با محوریت گیمینگ و گیمرها در ایران برگزار کند. این مراسم 31 تیرماه در بازار موبایل ایران برگزار می شود و شرکت یاد شده بر همین اساس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

شرکت MSI قصد دارد مراسم ویژه‌ ای را با محوریت گیمینگ و گیمرها در ایران برگزار کند. این مراسم 31 تیرماه در بازار موبایل ایران برگزار می شود و شرکت یاد شده بر همین اساس بیانیه خبری که در ادامه آمده را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده تا کاربران را از وقوع آن مطلع سازد. در ادامه متن نگارش شده از سوی MSI جهت اطلاع رسانی در خصوص این رویداد را مطالعه می فرمایید. 

در این رویداد اتفاقات ویژه‌ ای در پیش خواهد بود که یکی از آن‌ها حضور شهریار شاکی، یکی از بهترین گیمرهای ایران و جهان در این مراسم است. شهریار شاکی بهترین گیمر Starcraft ایرانی است و دارای عناوین متعددی در مسابقات مختلف جهانی است. در مراسم MSI او درباره تجارب ارزشمند خود از دنیای گیمینگ سخن خواهد گفت.

همچنین شما می‌توانید سؤالات خود را از دنیای حرفه‌ای گیمینگ و مهارت‌های لازم، از او جویا شوید و حتی جزء کسانی باشید که از طرف او جوایزی را به عنوان یادبود دریافت می‌کنند.

MSI-Event-01

اما در کنار این‌ها بخش لپ‌تاپ‌های گیمینگ شرکت MSI این امکان را فراهم کرده است تا در این رویداد، شما هم بتوانید از آخرین محصولات گیمینگ، لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و فناوری‌های این کمپانی بازدید کنید و حتی تجربه‌ای جدید از واقعیت مجازی (VR) را به وسیله لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت در ذهن خود ثبت کنید.

MSI-Event-02

اگر شما هم از هواداران دنیای فناوری و گیمینگ هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا در این مراسم حضور داشته باشید، چرا که حضور در این مراسم برای تمام افراد آزاد و رایگان است. همچنین برای افرادی که در این مراسم حاضر هستند به قید قرعه جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.  پس فرصت حضور در این مراسم را از دست ندهید و از همین حالا برای شرکت در این رویداد جذاب برنامه‌ریزی کنید تا شما هم جزء حاضران خوش‌شانس این مراسم باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farid_Forootan_Shad
    Farid_Forootan_Shad | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    زد بازی!!!!

مطالب پیشنهادی