ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت از باندل Xbox One S عنوان Gears of War 4 پرده برداشت

از دیدگاه زیبایی شناختی، آمریکایی ها در زمینه ساخت باندل از رقیب دیرینه خود معمولا چندین قدم جلوتر هستند. کافی است مقایسه ای جمعی بین باندل های مایکروسافت و سونی انجام دهید تا به این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

از دیدگاه زیبایی شناختی، آمریکایی ها در زمینه ساخت باندل از رقیب دیرینه خود معمولا چندین قدم جلوتر هستند. کافی است مقایسه ای جمعی بین باندل های مایکروسافت و سونی انجام دهید تا به این قضیه پی ببرید. اکنون و پس از شایعات گوناگون، سرانجام ردموندی ها از باندل اکس باکس وان اسلیم عنوان مورد انتظار گیرز آو وار 4 پرده برداشتند تا بار دیگر نشان دهند در این زمینه بی رقیب هستند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، این باندل دو ترابایتی که به صورت محدود عرضه می شود دارای شمایلی الهام گرفته از دنیای گیرز آو وار و لوگوی معروفش خواهد بود. همچنین اگر علاقه ای به پرداخت هزینه بالا ندارید، می توانید تنها با 75 دلار کنترلر زیبایش را بخرید. با خرید این کنترلر به محتوای انحصاری برای خود بازی هم دسترسی پیدا خواهید کرد.

نکته جالب توجه اینجاست در باندل گفته شده یک کد دیجیتالی از Gears of Wars 4: Ultimate Edition قرار دارد. جدا از این که با داشتن این کد می توانید بازی را به واسطه Xbox Play Anywhere روی هر دو پلتفرم پی سی و اکس باکس وان تجربه نمایید، قابلیت انجام این عنوان چند روز جلوتر را خواهید داشت.

Xbox One S - Gears of War 4
اکس باکس وان اس؛ خرید منطقی یا محصولی بی کاربرد

به بیان دیگر، با وجود این که گیرز آو وار در تاریخ یازدهم اکتبر [20 مهر] منتشر می شود، ولی با داشتن این کد توانایی انجام بازی از هفتم همین ماه [16 مهر] را خواهید داشت. البته می توانید Gears of Wars 4: Ultimate Edition را به صورت جدا هم خریداری کنید ولی برای داشتن این نسخه مجبورید 99 دلار بپردازید. ورژن یاد شده در کنار دادن قابلیت انجام بازی چند روز  زودتر، دارای سیزن پس و بعضی محتوای انحصاری خواهد بود. در ادامه می توانید اطلاعاتی که از این باندل به دست رسیده را مشاهده کنید:

  • کنسول و کنترلر هر دو قرمز رنگ بوده و دارای لوگوی معروف گیرز آو وار هستند. برد این کنترلر بی سیم دو برابر کنترلرهای معمولی بوده و بازیکن ها به راحتی می توانند آن را در پلتفرم های ویندوز 10 هم استفاده کنند. به بیان دیگر، دو برابر بیشتر از گذشته می توانید از دیوایسی که دارید فاصله بگیرید.
  • دارای کد دیجیتالی Gears of Wars 4: Ultimate Edition؛ این نسخه دارای سیزن پس و محتوای انحصاری است.
  • این کنسول دارای سیستم صدای قابل شخصی سازی بوده و در داخل خود باندل شاهد یک پایه عمودی هستیم. همان طور که می دانید، برخلاف اکس باکس معمولی در اکس باکس وان اسلیم می توانید کنسول خود را به صورت عمودی هم قرار دهید. قابلیت پشتیبانی از 4K Ultra HD مانند اکس باکس وان اسلیم های دیگر در کنسول وجود دارد.
  • High Dynamic Range برای بازی ها و ویدیوها؛ به واسطه این قابلیت تصاویر بسیار بهتر و طبیعتی تر به نظر می رسند. HDR در انحصار کنسول این باندل نبوده و تمامی اکس باکس وان اسلیم ها از آن پشتیبانی می کنند.

در کنار باندل بالا، ردموندی ها از یک کنترلر دیگر با محوریت گیرز آو وار پرده برداشتند. این کنترلر که در انحصار فروشگاه های گیم اسپات و مایکروسافت هست، رنگی آبی خاکستری داشته و قیمتش همان 75 دلار است. این کنترلر هم آیتم های دیجیتالی برای خود بازی دارد.

هم اکنون می توانید باندل اکس باکس وان اسلیم عنوان گیرز آو وار 4 را با پرداخت 450 دلار پیش خرید نمایید. بد نیست بدانید اکس باکس وان اسلیم معمولی 2 ترابایتی با پایه ای برای عمودی نگه داشتنش 400 دلار قیمت دارد.

Xbox One S - Gears of War 4 - Controller
هر دو کنترلر در تاریخ 13 سپتامبر [23 شهریور] عرضه می شوند. این دسته ها دارای دانگل هم هستند تا بازیکن هایی که سیستم شان از بلوتوث پشتیبانی نمی کند، به راحتی بتوانند از آن ها لذت ببرند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    طراحیش بی نظیره

  • AmirHesam
    AmirHesam | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    ?

مطالب پیشنهادی