ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی های سامسونگ فروش بالاتری از آیفون دارند

آیفون 6s با نمونه قبلی از همین تلفن هوشمند تفاوت چندان شگرفی نداشت و به همین دلیل، اپل موفق به رقم زدن یک فروش رویایی دیگر نشد. بخشی از مشکل این بود که اپل، آنچه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

آیفون 6s با نمونه قبلی از همین تلفن هوشمند تفاوت چندان شگرفی نداشت و به همین دلیل، اپل موفق به رقم زدن یک فروش رویایی دیگر نشد. بخشی از مشکل این بود که اپل، آنچه خود تصور می کرد کاربران می خواهند را به موبایلش افزود نه آنچه کاربران واقعاً می خواستند. برای مثال، 3D Touch اگرچه تکنولوژی نو و جذابی است ولی نمی تواند چندان هم کاربران را سر شوق آورد.

در حالی که آیفون های اپل برای اولین بار با کاهش تقاضای سالانه مواجه شده اند، گلکسی های سامسونگ به علت دارا بودن ویژگی هایی کاربر پسند، موفق به دریافت بازخوردی مثبت تر از حد معمول شده اند.

با توجه به تحلیلی که به تازگی از سوی موسسه تحقیقاتی «Kantar Worldpanel» صورت گرفته، گفته می شود که موبایل پرچمدار سامسونگ در بازه زمانی فوریه الی مه، فروش بالاتری از آیفون 6s داشته است. بر اساس همین گزارش، گلکسی S7 و S7 Edge شانزده درصد از کل فروش موبایل در ایالات متحده را تشکیل داده اند. این در حالیست که هر دو آیفون جدید اپل، ۱۴.۶ درصد از این چارت را به خود اختصاص داده اند.

این البته در حالیست که حدود ۱۰ ماه از عمر آخرین نسل آیفون سپری می شود و در این بازه زمانی، کاربران معمولاً منتظر رونمایی از نمونه تازه می مانند. هرچند اینطور که به نظر می رسد، آیفون ۷ هم قرار نیست تغییرات گسترده ای را به همراه آورد ولی تعداد کاربرانی که از آیفون هایی با عمر بالاتر از دو سال استفاده می کنند، زیاد بوده و همین موضوع می تواند موجب فروش بالای آیفون ۷ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • alikornokar
    alikornokar | ۲۸ تیر ۱۳۹۵

    طبیعتا گلکسی های سامسونگ امکانات و ویژگی های جذاب تری به کاربراشون ارائه میدن

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    خوب معلمومه که سامسونگ فروش بیشتری داره ،چون:
    هر یه گوشیه مضخرف معرفی میکنه
    چون تمام گوشی های مضخرفش ارزونه
    چون همه گوشی هاش شبیه همه
    چون کلا چیز بیخودیه

    • ahmad_moshtaghi
      ahmad_moshtaghi | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

      مادر کهوه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی