ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل سررویس Kifi را با Google Spaces ترکیب می کند
تکنولوژی

گوگل با خرید سرویس Kifi به دنبال تقویت اپلیکیشن Google Spaces است

هر بار که کمپانی گوگل اپلیکیشن یا سرویس جدیدی را معرفی می کند، اولین سوالی که در ذهن ما مطرح می شود این است که اهالی مانتین ویو تا چه حد روی آن سرمایه گذاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

هر بار که کمپانی گوگل اپلیکیشن یا سرویس جدیدی را معرفی می کند، اولین سوالی که در ذهن ما مطرح می شود این است که اهالی مانتین ویو تا چه حد روی آن سرمایه گذاری کرده اند؟ چرا که این شرکت سابقه ای نه چندان خوب در پایان دادن به اپلیکیشن های محبوب (همچون Google Wave و Google Reader) دارد. بنابراین وقتی «Google Spaces» برای اولین بار معرفی شد، در ابتدا عده زیادی به آن دل نبستند، اما به نظر می رسد این اپلیکیشن با خون تازه ای که قرار است در رگ هایش دمیده شود، فعلاً از حاشیه امن برخوردار است.

گوگل به تازگی سرویس Kifi را به مالکیت خود درآورده است؛ از این سرویس به عنوان «بهترین، انعطاف پذیرترین و خلاقانه ترین ابزار جهت به اشتراک گذاری دانسته ها بین اعضای یک تیم» یاد می شود. این یعنی در اختیار داشتن مجموعه ای از قابلیت های مفید از جمله ایجاد کتابخانه ای از صفحات وب ذخیره شده، چت گروهی، صفحات هایلایت و حاشیه نگاری شده، اشتراک گذاری آسان، کار مشترک و یافتن اطلاعات مرتبط با پروژه در حال انجام.

خبر بد برای کاربران اپلیکیشن Kifi این است که این سرویس تا چند هفته دیگر به کار خود پایان خواهد داد و تیم توسعه دهنده آن به مقر اصلی گوگل برای انتقال قابلیت های Kifi به اپلیکیشن Google Spaces نقل مکان خواهد کرد. بر طبق اعلام گوگل، آنها قصد دارند با این خرید جدید، تمرکز خود را روی ارتقای عملکرد اشتراک گذاری گروهی فایل ها، گفتگوها و یافتن محتواهای مرتبط در Google Spaces قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی