ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه ای از نوت 7 سامسونگ به همراه قاب های غیر رسمی و فهرست لوازم جانبی رسمی آن

ظرف چند روز گذشته، شاهد تصاویر و رندرهایی از محصول تازه ی سامسونگ یعنی نوت ۷ بوده ایم که به زودی عرضه می شود؛ تصاویر و رندرهایی که به شکل جالبی رسمی به نظر می رسند. ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۶ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

ظرف چند روز گذشته، شاهد تصاویر و رندرهایی از محصول تازه ی سامسونگ یعنی نوت ۷ بوده ایم که به زودی عرضه می شود؛ تصاویر و رندرهایی که به شکل جالبی رسمی به نظر می رسند. ظاهراً سامسونگ از تصاویر بی کیفیت و شایعاتی که از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده خسته شده، و بالاخره نام رسمی و تاریخ رویداد Unpacked یا همان معارفه ی گلکسی نوت ۷ را اعلام کرد: ۱۲ مرداد.

در این تصاویر، بدنه ی فلزی و شیشه ای، نمایشگر خمیده، و حسگر ها یا دوربین های اضافی مربوط به اسکن عنبیه ی چشم در سمت راست سوراخ اسپیکر به چشم می آیند. در سمت چپ نیز ظاهراً همان چیدمان همیشگی را شاهد هستیم: دوربین سلفی و حسگر های نور و مجاورت. اما دو موردی که در سمت راست اسپیکر به چشم می خورند تازه هستند و می توان فرض را بر این گذاشت که مربوط به همان اسکنر عنبیه ی چشم باشند.

به این ترتیب بر اساس تصاویر درز یافته، نمونه های اولیه و نقشه های داخلی این طراحی جدید، تولید کنندگان قاب موبایل همین حالا نیز خود را برای ساخت قاب های محافظ مناسب و درخور این دستگاه ارزنده آماده کرده اند که تعدادی از آنها در فهرست فروش یک فروشگاه آنلاین بریتانیایی قرار گرفته اند. این فروشگاه مجازی، از لوازم جانبی رسمی که همراه نوت ۷ عرضه خواهند شد نیز پرده برداشته است.

مثل همیشه می توان انتظار قاب های S-View و شفاف را داشت و در کنار آنها، چیزی به نام پوشش محافظ لنز، به علاوه ی کیبورد فیزیکی نوت ۷ که وجودش برای این دستگاه کمی خنده دار به نظر می رسد. هنوز در هیچ تصویری قاب های رسمی این دستگاه نشان داده نشده اند، اما برخی از قاب های شخص ثالث را می توان در این تصاویر دید. در ضمن می توانید با نگاهی به این عکس ها، دید خوبی نسبت به ظاهر نوت ۷ درون این قاب ها به دست بیاورید.

1 2 3 4 5 6 7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهدی آقامحمدی
    مهدی آقامحمدی | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    سلام به نظر شما صبر کنم تا نوت 7 بیاد یا اس سون اج بگیرم

  • امید اعرابی
    امید اعرابی | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    هی عکس منتشرـمیشه از گوشی
    خب معلومه ظاهوی همون اس۷ ادج هستش دیگه
    فقط سنسور اضافه میکنن روش

  • shahin rashidi
    shahin rashidi | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

    پس نوت شیش چی کی معرفی شده تا نوت ۷ بیاد

    • last past
      last past | ۲۶ تیر ۱۳۹۵

      ? نوت 6 رو نوت 7 اسم گذاری کردن! بخاطر هماهنگی شماره ها با سری اس! اس 7، نوت 7

مطالب پیشنهادی