ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تاکنون 50 میلیون نفر Fallout Shelter را دانلود کرده اند؛ آپدیت جدید بازی برای پی سی و اندروید منتشر شد

شاید این روزها تمامی نگاه ها به سمت پوکمون گو معطوف شده باشد، ولی خیلی ها هنوز فراموش نکرده اند سال گذشته کمپانی معروف بتسدا توانسته بود مشابه همین اتفاق را با فال اوت شلتر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

شاید این روزها تمامی نگاه ها به سمت پوکمون گو معطوف شده باشد، ولی خیلی ها هنوز فراموش نکرده اند سال گذشته کمپانی معروف بتسدا توانسته بود مشابه همین اتفاق را با فال اوت شلتر رقم بزند؛ عنوانی که به واسطه روند یکنواخت خود خیلی نتوانست موفقیت هایش را ادامه دهد.

اگر از بازیکن هایی هستید که به خاطر همین مورد از بازی دست کشیده اید، آپدیت 1.6 این عنوان که هم اکنون برای اندروید و رایانه های شخصی در دسترس قرار گرفته می تواند دوباره شما را با بازی آشتی دهد. این آپدیت که با شعار «بزرگترین بروزرسانی فال اوت شلتر» شناخته می شود، المان های زیادی را به بازی اضافه کرده است.

یکی از این تغییرات جدید به سیستم ماموریت ها اختصاص دارد. این بار می توانید پناهندگان را به بیرون از پناهگاه فرستاده و دست به اکتشاف مکان های جدید بزنید. البته همه چیز به این سادگی که فکر می کنید نخواهد بود. در راه ماجراجویی به بیرون از پناهگاه، دشمنانی و باس هایی قرار دارند که برای پیروزی راهی جز مبارزه با آن ها ندارید.

اینجا دومین المان بزرگ این آپدیت که سیستم مبارزات جدید است، خودنمایی می کند. به واسطه این سیستم بازیکن می تواند با دست بازتر مبارزات را کنترل نماید. مینی گیم و شخصیت های گوناگون هم از دیگر المان هایی هستند که می توانیم برای این آپدیت برشماریم.

همچنین بتسدا به مناسب انتشار بزرگترین بروزرسانی بازی، اعلام کرد تعداد کسانی که فال اوت شلتر را دانلود کرده اند به پنجاه میلیون نفر رسید. این عنوان چند روز پیش برای پی سی منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سینا ذبیحی
    سینا ذبیحی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

    بنظرم صدتا کلش می ارزه از این پوکمون گو هم دل خوشی نداریم ?آقایون اختلاسی فیلترش کردن

مطالب پیشنهادی