ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی جدیدی از آیفون 7 که تمام جزئیات آن را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

هرچه به مراسم معرفی آیفون 7 که احتمالاً اوایل سپتامبر سال جاری برگزار خواهد شد نزدیک تر می شویم، شایعات و خبرهای بیشتری از آن منتشر می گردند. پس از پخش ویدئویی کوتاه در هفته ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۲۷

هرچه به مراسم معرفی آیفون 7 که احتمالاً اوایل سپتامبر سال جاری برگزار خواهد شد نزدیک تر می شویم، شایعات و خبرهای بیشتری از آن منتشر می گردند. پس از پخش ویدئویی کوتاه در هفته قبل، یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo امروز اقدام به انتشار ویدئویی کامل از این دستگاه کرده است.

در این ویدئو بدنه کامل آیفون 7 -4.7 اینچی- را می بینیم که با شایعات قبلی مطابقت دارد: دوربین بزرگ تر، طراحی مجدد خطوط سیستم آنتن دهی، فقدان جک هدفون، و بلندگوی دوگانه. در این ویدئو، طراحی محصول مورد بحث با نسل کنونی یا همان آیفون 6s مقایسه می شود، و همانطور که خواهیم دید شباهت های زیادی بین این دو وجود دارد.

آیفون 7 مشاهده شده در ویدئوی فوق، بدنه ای فلزی به رنگ خاکستری و مشابه با آیفون 6s دارد و برآمدگی دوربین آن مشابه با چیزی است که قبلاً در تصاویر منتشر شده دیده ایم. ماژول دوربین جدید داخل بدنه فلزی تعبیه شده و لبه هایی منحنی و نه چندان تیز را ایجاد کرده. همچنین موقعیت دوربین به لبه های بدنه نزدیک تر بوده، در حالی که دوربین آیفون 6s اندکی با لبه سمت چپ آن فاصله داشت. اندازه محفظه دوربین تقریباً 25 درصد بزرگ تر شده، در نتیجه می توان انتظار داشت که کیفیت اش تا حد زیادی افزایش یافته باشد.

گفتنی است طبق شایعات موجود، مدل بزرگ تر آیفون 7 با اندازه 5.5 اینچی، که در ویدئوی فوق دیده نمی شود، دوربینی دوگانه با دو حسگر 12 مگاپیکسلی خواهد داشت. ضمن اینکه در این ویدئو باز هم خروجی 3.5 میلیمتری هدفون را نمی بینیم (اگرچه کلید قطع صدا مشاهده می شود)، اما خروجی بلندگوی دیگری در لبه پایینی دستگاه وجود دارد که احتمالاً صدای استریو را عرضه خواهد کرد.

خطوط آنتن دهی جدید نیز در ویدئو مشاهده می شوند که شیک تر از طراحی قبلی به نظر می رسند. در واقع به جای اینکه خطوط افقی کاملی در پشت بدنه قرار گیرند، خطوط جدید بر روی لبه های بالایی و پایینی موبایل امتداد یافته و اگر از لوگوی اپل و ماژول دوربین صرف نظر کنیم، سطح فلزی پشت این دستگاه کاملاً یکدست خواهد بود.

از نظر ابعاد، آیفون 6s و آیفون 7 بسیار شبیه به یکدیگر به نظر رسیده و تفاوت بسیار ناچیزی در ارتفاع، پهنا و ضخامت آنها وجود دارد. برخی منابع خبری گفته اند حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری به اپل این امکان را داده که آیفون 7 را به صورت کاملاً ضد آب و ضد گرد و غبار تولید کند.

طبیعتاً در این اخبار پراکنده، هیچ اطلاعاتی از به روز رسانی سخت افزار داخلی ارائه نمی شود. اما منطقی است که شاهد عرضه آیفون 7 با نسل جدید چیپست اپل یعنی A10 باشیم. این مجموعه سخت افزاری، گرافیک بهتر و عملکرد محاسباتی قوی تری را به همراه خواهند داشت.

در همین راستا شایعات حاکی از آن بوده اند که حافظه رَم از 2 به 3 گیگابایت ارتقاء یافته و گویا بالاخره نسخه 16 گیگابایتی آیفون را نخواهیم دید. آیفون 7 با ظرفیت پایه 32 گیگابایتی عرضه شده و در بالاترین پیکربندی، 256 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۸ تیر ۱۳۹۵

    الان هرکس به اپل گیر داد کلی لایک خورد هرکی تعریف کرد کلی آنلایک خورد اونوقت اینقدر هم فروش داره

  • younes nejati
    younes nejati | ۲۸ تیر ۱۳۹۵

    من ماندم تو مراسم معرفی گوشی در مورد چی میخوای صحبت کنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی