ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز و احتمال ساخت سریالی تلویزیونی براساس فرنچایز Battlefield

طی چند دهه اخیر بارها ثابت شده که بسیاری از فیلم های ساخته شده براساس بازی های ویدیویی، در جلب توجه مخاطبان ناکام مانده اند و منتقدان و دوست داران این بازی ها هیچوقت راضی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

طی چند دهه اخیر بارها ثابت شده که بسیاری از فیلم های ساخته شده براساس بازی های ویدیویی، در جلب توجه مخاطبان ناکام مانده اند و منتقدان و دوست داران این بازی ها هیچوقت راضی از سالن های سینما خارج نشده اند؛ حتی فیلم وارکرفت هم که چندی پیش روی پرده نقره ای به اکران درآمد با وجود فروش نسبتاً مناسب، خیلی زود از جدول باکس آفیس آمریکا محو شد و نمراتی متوسط دریافت نمود. بنابراین کمپانی الکترونیک آرتز حالا برنامه دارد تا این رویه را تغییر داده و برای اولین بار سریالی تلویزیونی براساس یکی از محبوب ترین عناوین خود، یعنی Battlefield بسازد.

کمپانی پارامونت به تازگی اعلام کرده که در حال دریافت حقوق مربوط به بازی شوتر و چندنفره بتلفیلد است تا به همراه کمپانی Anonymous Content و نیز «مایکل شوگر» (Michael Sugar)، در نقش تهیه کننده اجرایی که پیش از این سابقه کار روی فیلم تحسین شده Spotlight را در کارنامه داشته، سریالی تلویزیونی براساس آن تولید نماید.

سری بازی بتلفیلد از زمان عرضه نسخه نخست آن با نام Battlefield 1942 در سال 2002 میلادی، به موفقیت زیادی رسیده و همواره طرفداران خاص خود را داشته. با این همه، تصور اینکه چرا پارامونت فرنچایز بتلفیلد را برای ساخت یک سریال تلویزیونی برگزیده اندکی سخت است. اگر کمی منصف باشیم، نسخه های اصلی و شماره دار بتلفیلد هیچگاه در ارائه داستانی غنی و گیرا موفق نبوده اند و این گیم پلی واقع گرایانه و خشونت بار بازی بوده که در طول زمان، به تعداد طرفداران بتلفیلد افزوده است.

اما گذشته از همه این ها، هنوز جزییات زیادی از بخش تک نفره و داستانی نسخه جدید بتلفیلد، تحت عنوان Battlefield 1 ارائه نشده که عقب گردی بزرگ داشته و این بار دوران جنگ جهانی اول را روایت می کند. اما با توجه به احتمال ساخت سریالی براساس بتلفیلد، می توان امیدوار بود که Battlefield 1 واقعاً از یک بخش داستانی هیجان انگیز بهره ببرد و سریال آن نیز با جان بخشی به شخصیت های اصلی، طرفداران را به وجد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی